Monday, May 02, 2005

saga...here we come!

hahaha...gumbira terase sbb ari nih jumpe ngan kakanda mila nyer tutor.kajiwara kun.pergh!!ansem x ingat.dah ah ansem,sweetto,besh ah sembang ngan dia.terubat sakit ati aku siang td.mane x nyer,punye ah semangat nak jumpe tutor aku ari ni,alih2,jumpe sensei,sensei habaq x pat mensetsu ari ni...diorg x pat dtg.cis,btol...aaaaa..nak kajiwara,nak kajiwara...uwaaaa!!!aku hampir tergode ngan die td.aaa,kalo la die jd tutor aku,sah,siang malam aku blaja sbb dpt tutor yg best lg baik cm die.ade pemangkin semangat sket.hehehe(gatal seh!)tp tula...ungtung kat mila..dpt tutor yg baik ati,yg sanggup tolong die dlm byk hal,dah tu,top student tuh!!!k.mila ngan tutor die sepanjang die kat sini,sampai la bleh naik 4nen tuh!ingat senang ke nak naik 4nen tanpa mengulang?ingt senang ke?payah tau!igt lg kata2 sensei,mase setsumeikai ari tu,dak2 dengki,setiap tahun dlm 4 org,1 org je yg sotsugio tau!!(ak!tensen!)aaaa...cm ne la tutor aku ni?cm akn dpt x besh je...x pe2.jgn cepat pk negatifla..isk,aku nih!
ha..sat lg nak titon ah.sok awal2 lg kene btolak gi saga.alamak,k.jaja..plan asal x pat dijalankan sbb naik betsu2 nyer kete.uwaaaa....tetibe rs cm kimochi warui lak nak ke sane..asal ek?asal?hahaha...tah ah.ha!to kakanda mila,thanks for the treat.haha...lain kali blanje lg eh.kalo nak kuar lg,kalo x berteman ajak ah saye...saye sedie meneman.muehehehe(gelak jahat)...

ade kalenya kita lupa org di sisi bila dia dekat...
tp bile die jaoh...kita mula tingat kat dia...
tahan ah ati...
ego kene jage wooo....
hahaha....siot ah!:p

No comments: