Sunday, May 15, 2005

sabtu muncul kembali...

...kuangkuangkuang.... aku kuar gi bandar ngan k.ju serta the beloved k.jaja.aleh,jenjalan je...x bli ape ...aku nih mane reti shopping...isk..tp dibbkan aku x kuar duit langsung dlm mbli brg seperti akak lain,aku pun bli ah stoking...kehkehkeh...jd ah dr x bli ape2...yg paling best,aku dah jumpe tempat shoutengai yg best,cantik(nampak ah sket aku kat ngra org)so,akan aku heret cik bal next time.selain kedei makan tenpei tu,aku pun dah jumpe tpt mkn yg cm kedai tu tp lg best...huhuhu...pastu dkt ngan tpt tu ade pawagam...huhuhu...abeh ah duit aku nnt....
allhamdulillah operation one of abg2 aku kat oita nih dah slamat berjln.moge cepat sembuh eh!smlm,pi machi byk gak ah org nihonjin yg kenal aku tego ...tp ms kat eki tu,disbb kn aku x pki spek make aku x la tau sape ah dgn semgt wajanye lelambai tgn kat aku...aku lambai je la tanpa tau sape ah die.ahaks!
sat gi nak pi pasar,bli brg makan utk sminggu...lawat org sakit(kot)...
***************
jgn cube lari dr masalah...try.face it dgn tenang,teguhkan kesabaran...jernihkan ape yg kelam..jgn harap org lain akn bantu kite nak seleseikan masalah tu,dan yg paling penting..jgn libatkan org lain masuk dlm masalah tu...sian org lain tu..die x tau ape2...wahat ever come`s in ,baik-buruk,hadapi ngan kewarasan yg ade,tawakkkal pada DIA..dan be praktikal ah.try to be seceria yg boleh.ha..maka,masalah tu pun x ah membebankan dan merosakkan diri,ati dan emosi sgt...btol x?wallahualam...

No comments: