Monday, May 02, 2005

sunday`s story

nothing much happen today.pepagi lg(walo pun hakikatnye dah kul 11.3a.m)aku dah menjejakkan kaki di umah kakanda mila mintak sedekah(makan free la!).heh.lepak2 nengok tv.duk umah kaikan ni lelame,bleh gile aku.x de mende yg menarik dlm bilik ni selain ngadap comp.chatting,chek mail,x pun paling tinggi yg dpt wat tgk cerekarama yg dh bape kali aku khatam tgk.huis...sok ade klas.ala,satu klas je..tp,yg paling mendebarkan...jeng..jeng...jengggg..... aku ngan cik bal akan bertemu ngan tutor kitaorg.cam ne la aku nak borak ngan tutor aku sok.dah ah aku nih x pandai speaking jepun lg...aaaa...mesti boring kot sok.heh.mintak2 x.la ni,br balik umah k.ayu...makan lg!muehehehe...tu je la aktiviti aku dlm time cuti ni.ai..dah org ajak dtg umah makan,makan la.x kan nak tolak rezeki beb!:P..tah bile nye nak krus tah.igt lg,aku janji ngan mar nak krus kan badan,die siap yakin lg aku dpt kruskan badan.heh!angan ko je la mar.aku rs ah kan,berat aku dah naik 2kg ah.wakakaka...sowii...kecewekan harapan ko...tp x pe.aku totap.diulang,totap comel dlm ape jua keadaan.hahaha...sblm aku lupe,thanx k.ayu...sedap ah nasik lemak...lain kali,ajak lagi eh.baik tol die,siap kasi bw balik wat brekfes tu...hahaha,bahgie aku sok,ade sarapan ala-ala mesia gitu sok.huhu!
tetibe tingat lak cite yg tgk umah k.ayu td...pasal anak2 yg derhaka pd mak die...igt lg kate2 die...
`dosa dgn allah selain shirik,dpt ditebus ngan taubat...sbb allah itu sifatnya ar-rahman/ar-rahim...tp,kalo dosa sesame manusie...selagi tiade kemaafan sesame manusia,maka rugi dunia-akhirat...`
kate2 ni,amat ah dlm maksud die...ya allah...takotnye aku kalo aku ade wat dosa ngan sesape pastu sesape pun x maafkan aku.isk...mintak x ah jd cam tu.ade ke owang x suke aku ek?agak2 ader x?kalo ade...aku mohon ampun atas ape yg dah aku lakukan baik secare sedar ke x...isk...dah ah manyak dose ngan tuhan,x tertanggung aku..isk-isk....

No comments: