Wednesday, May 18, 2005

adeh...

smekom...ha..plik lak aku kasi salm kat blog sendri..akekeke...br pas blaja seskit nih...lame dah x bebetol study cm ari nih...but still kepahaman aku masih lom tahap yg aku puas lg...siang td aku ader wat sesi luahan ati ngan cik bal...ahehe...die suh aku jgn tahn2 sgt ah...ahehehe....tp....maleh ah nak pk...
entry ari nih nak citer pasal aku kenal sorg dak nih,tah sape tah...berie tol dak mesia nih nak kenal aku...dok tetiap ari anta mail kat aku dr mesia..tanye memcm...cm nak pinang aku ja...ahaks!tp,tu la....sapa die nih aku pun x tau...isk...bukan pe...kalo dlm seari tu,ade la dlm 2-3 mail die kasik..ha...x ke byk tu...org yg aku tunggu x ks,org yg x aku tunggu,sape tah,tetibe je slalu kontek aku..huiss...apa daaa...anyway,aku layan je la dak nih...ahehehe...
xm chukang dah nak dekat...aku dah stat tetakot dah nih...ahehehe...soklan emosi utk entry kali nih berbunyi...
.....sekirenye kamu dpt satu peluang yg amat ah best dlm idup kamu,adakah kamu akn trime peluang best tu?bukan calang2 org dpt peluang tu,kamu je dpt...cm ne?yg probs nye...utk trime peluang tu kamu kene mintak pendapat ato bole kate kebenaran kat org yg dah trikat ngan kamu...cth:mak-ayah ke bofren ke...deme cm x bape kasik je kamu amik peluang tuh...ha,cam ne?kalo trime peluang tu..mungkin perhubungan akan ade masalah....kalo x trime...rugi beb!isk...rugi gile...hmmm...mondai nih!

1 comment:

err_quek said...

asal x de komen nih?ooooiiii!komen aaahhhh....