Monday, May 16, 2005

antara ghupe ngan ati..mane best?

ha..tetibe timbul lak soalan nih...mane best...ghupe ke ati...meh kite wat kenkyu eh...
kalo ghupe x best: nak tunjuk kat org malu la plak,isk..nyampah lak nengok...geli ah...
kalo ati yg x best: ya allah...hindarilah aku dr makhluk sekor nih...asal aku rs nak bunuh org nih?
kalo ghupe best : acecece...lihat la,pandang la..dia yg macho lg ansem ...fuyoo...ramai nye jeles kat aku!
kalo ati best : aaaaahhhh....sejok prut mak dia ngandong dia,ati aku pun sonang...
hahaha...byk lg kes 2 yg perlu aku kenkyu kan..tp,maleh ah nak naip..lenguh ah..yg tu br 1/3 je...tp mende yg aku nak ks tau nih ialah...dlm mencr/pilih sahabat ker kekasih ke..pd aku la kan dok sah ah pk dr fizikal..tgk ah ati die,sifat die...cr pembawakan dri die(mcm ayat org ngandung lak.ahak!)...bile ati cantek...secare langsung ghupe yg kureng tu akan naik seri..trus jd best.btol...cube ah try..jgn ah memelih sgt...satu lg...setiap manusia nih allah kurniakan baik ngan buruk dlm beberape segi.eccept ah kelemahan seseorg tu sbg salah satu dr kelebihan ato kespeselan org tu..ha...kan idup akan aman,bahgie..x de la dok gado2,perang2...pastu yg dah ade tu pi gatal lak cr lain..jgn!x baik wat org cm tu...cube kalo kite yg kene?ha...padan muker!kehkehekeh..sekian ah leteran dr aku....
jap.jap.jap...to panjang...tahniah...dpt anak no 3 dah yer...hahaha...moge2 baby boy tu akn membesa jd lelaki yg ansem dan soleh!ahaks!name yg k.jaja cdgkan tu ok gak...sedap gak...tp,jgn ah letak name taro..isk..buruk ah name tuh..agak2 kan..bile ah aku nak ade anak ek?...sape la husben aku nnt ek?...isk..isk...asal aku pk mende nih?masya-allah!

4 comments:

lunabella said...

ye la susah sebenarnye nak pilih nih..klao ikut ngupe sangat slalu nye yg ensem tuh akan turut menjadi perhatian org lain..so banyak rival..susah nak jaga..kalo xensem plak....kalo org lain tgk..respon die akan berbunyi begini.."tgk balak die cam biasa je.."..tapi kan bak kate ko la kan...biar la kalo hati kite da suke yg buruk tuh sume kite dah xpandang sgt..yg penting hati nye baik...
tapi kan...cik bal nak DUA DUA...Yg hensem+baik hati..nak tambah satu lagi boleh x??...nak Yg kaya...so conclusionnye..saya nak sume..hehe...

err_quek said...

hehehe...ci bal..kalo nak diikut kan ketegori yg ko nak nih kan..ader je..tu,yg tgh dok tarik ko tu...haha..ghupe ade(x ah best sgt),ati baik(kate org lain la..),kaye(org kate die kaye)..jd ape yg ko nak lg?amik ah die...kuangkuangkuang...

cikhajar said...

kalo akak plak akak nak yg ada 5 c iaitu cash,credit card,car,condo n carrier...kalo nak tambah lg cumil cute dan sume c yg ada...muahahaha taklaaa memain jeks...ikut laa hati.. kalo dah jatuh chenta tuh org sopak dipandang cantek hahaha

err_quek said...

uih...hahaha...byk tol komen...hahaha...tajuk yg bernas!tahniah utk saye...(tepuk!tepuk!)