Thursday, May 19, 2005

ayashi naaa....

haha...byk aku nak ckp ari nih..tp pendek kan lah...sape dak nih?asal tetibe je nak dekat2 ngan aku nih?die kenal x aku nih sape?die tau x betape aku nih comel(aheheh)?..isk...memacm yg aku pk...td aku dpt call dr dak tu..isk..byk kali lak tu...tp aku x angkat la sbb aku x de dlm bilik..hahaha...perangai lame aku dah stat dah...suke tinggal2 tepon merate...org cl mesti x pat ckp ngan aku...hahaha....itu satu hal aku rase fujigi...lg satu nih...sape call aku dr mesia nih?no x kuar...dah ah tu,skali jerk...isk..sape nih?adakah.....X MUNGKIN!!!...aku kompom 100% die x akn call aku nye..tp...ahhh...x mungkin...warghhhh...sape cal aku nih????????!!!!!!nak kate mak aku,aku cl umah,mak ckp mane der mak cal....eeeeeeeeee.....tensen!hahaha...lantak ah...
haha..to kakak ku k.jaja...sian kene pnyakit mate...ari nih yassin gathering terase agak kuang meriah tapa kehadiran mu..huhu...odaijinik!

No comments: