Sunday, May 22, 2005

ek...

oit!dah 2 ari x update...ari jumaat ari tu,aku kuar gi memakan ngan tido umah kande mila(cm biase)...smlm gi bersuke ria x ingat duhnia...balik kul 3.3 pagi...astazfirullah...hmm...bile pk balik ape aku wat smlm...rs takot pon ade...enjoy sgt ah smlm...tp..thanks to all yg membantu ngajar main bowling sampai boring tgk aku asyik msk longkang je bola tu...ahahaa....yappari...itu bukan jiwa aku...but...anyhow,it`s fun...kalo ade kelapangan,ajak la lagi eh...
smalm gi tazkirah...gi umah k.ima...aku x paham la...asal ek kalo baby aku pegang mesti igt aku nih cm mak die mintak susu...aaar....aku x kawen lagi la baby...hehehe...thaks abg hafis sbb masakkan kami mee goreng yg sedap!yum!yum!...pastu gi umah abg puji..makan laksa...woaaa...sedap!cam mak aku wat!aku mmasak kat umah die...sowi,i used your dapo...x sempat masak kat umah la...hehehe..tp,saiking nih aku suke beno masak mende pepedas lar...ape kah petande itu?hahaha....
ari nih ,x leh nak kuar sgt sbb byk report nak wat...so,kene teperuk kat umah ah ngandap rereport yg kene anta next week...to shaira..me lovely aaj`s roomate,ko sabar ek...derang dah mmg cm tu..ki ni shinaide..ne?pe pehal,ko nak ngadu pe pehal,just bg tau aku...
to nanang...aku sedey jugak dgr kisah sedih ko tu...hmm...aku tau ko tgh sedih kat sana...aku pon ekcelli tgh beremosi skang nih...aku x reti nak comfort ko la...sbb aku pon tgh cube comfort diri sendri...tp...ko kene igt,jodoh suma..allah yg tentukan ok,nang?maybe allah dah set kan org yg lebih baik dr die..ok?just wait and in the same time,search...ok la...nak gi makan...lapa...

No comments: