Monday, May 09, 2005

huaaaaaaaaaaaargh!

adeh!adeh!adeh!sakit pale den!adeh!.....ponat seh pikiaq soklan dengki kairo nih..komplek x igt ah soklan dia!hah,aku dah nyusahkan brother peyek siang td,berpinar otak dia pk mende nih,heh,abg wan ngan abg hazri pun cm maleh nak jwp soklan komplek nih.hah,org yg terer pun payah nak jwp apetah lg aku nih yg bengap bab2 letrik nih.heh.asal aku amik letrik?asal?aaaaa....kalo xleh gak,sok aku tpakse gagahkan dri pi jumpe kanazawa sensei...
aduih...sakit pinggang lak...mane tak nye dr td duk atas krusi wat Eu nih.isk,ikutkan ati,mau je aku biaq keje nih,tp,x leh,x baik dose.hahaha...ape la kejadahnye aku dak lektrik amik klas pasal ekonomi ngan politik nih.mmg x menarik langsung mende nih.tp,kredit nyer pasal,tibai je la intan!hahaha...ade lg 1/3 lg br siap assignment Eu aku nih.sok siap kot...skang dah kol 11.45.sat agi pasni,aku nak belek sket nihongo pastu tidoooo!!!
to kakande mila...hehhe...penyakit mu itu mmg mendapat simpati dr teman.tp,apelah teman bley wat,sekado bersimpati je la ek...makan ubat tau!trimaseh sbb bersame2 ngan teman pening2 kepale wat soklan dengki kairo tuh...x pe kak,bro peyek sedg wat kenkyu kat umah die mlm nih pasal soklan tuh.hahaha....sian dier,tp x pe,die kan `genius`...muahaha....
pg td aku dpt YM from my beloved sis.adeh la...awat ko sedey sedey nih shila oi.x semestinye aku x de,ko x leh idup.wei,blajo tabahkan dri...berdikari...jgn ah sedey2,aku lg la sedey kalo ko sedey gak.aku pun windu gak umah ngan ko.x nak wat cm ne...aku dah kat sini,tahan la adikku!
satu lg brite tergempaq!umah nanang sahabatku di NZ tu dirompak!heh...sian ko nang...aku simpati je la kat ko!ok la.time`s upppp!!

1 comment:

cikhajar said...

(*^___________________________^*) senyommmm sokmo