Thursday, November 10, 2005

terharu....

ekcelli nak citer pasal smalam...smalam kesihatan aku mat la x besh nyer...bgn pagi taleh angkat pale...sejuk..memang ah sejuk..tp lam badan rase panas semacam...yappa,aku demam!hohoho...taleh angkat pale tuh...rs cam ade batu besoo lam pale neh...so,skip 2 klas...adesss....mmg rs bersalah gile ah..sesuke ati je skip...igt xmo la gi skool smalam sbb mmg x larat..tp gagahkan gak ah semangat nak angkat pale..hohoho....minum kopi panas2...kire ok sket ah...
turun2 umah,gi kat pos box...huhu...sengih leboo je aku...dpt kad dr NZ...yey!x yah bukak lagi aku da tau da...nanang kasik kad raye!yey!..sbb ape aku suke sgt kad raye nanang?...haha..sbb dlm kad tuh ade duit raye!yey!walopon aku rs duit syiling `emas` NZ tuh nilai die amat ah ciput dr duit `mas` jepon...kire ok la....hahaha..pastu yg aku rs lawak nye...bukan takat kad n duit raye...siap surat agi...isi dia same je...hahaha....gelak aku...terase cam budak2 mase kat skolah dulu...nanang citer pasal experient die kat NZ ngan citer sket pasal kenangan besh kitaorg satu bacth kat seratas dlu...hohoho...ilang kejap pening pale aku...ureshikatta!nnt ah...aku bls kad raye ko...ngan duit 5 yen jepon..muahahaha...(psst:kem salam kat kawan2 seumah ko yg kater aku comel tuh...*lambai2 tgn*)
so,secare rasmi nye ade 5 kad raye kat umah aku.da gantung cecantik da..baeekk nyer gantung...terase terharu giler ble dpt kad raye...tp klo kire kad raye elektronik..byk la gak...tp..yg elektronik nyer x besh....tahpape derg neh...kedekut stem btol...hahahaha...(neh,kenkawan aku bace neh,mau mngamok sorg2..lawak je ah...=P)
mlm tu lak,wat experimen ngan bal utk klas memasak ari neh...alhamdulillah jadik...tp tatau la,makcik2 tu suke ke x menu yg aku nak ajo ari neh...adeh...klo x suke,sori la makcik...spa suh jempot saye...hahaha...out!

No comments: