Monday, November 28, 2005

ari neh ari senin...tatau la nak tulih pe...nga relax jap semntare tunggu waktu masuk lab...jikken ari neh x yah wat repot..yuhuuu!so..nnt la..10minit sebelom stat jikken aku bace la..mende yg aku kene wat kat lab nnt..xpon xyah bace sbb akiyoshi kun tuh akan membuatkan jikken tuh..aku jd tukang sebukk je la...hiks!
smalam dan smalam dan semalam gak...(kire dah 3 semalam la..)..sblum aku nak lelap mate kan..kan...aku terpk la kan..kan...aku dah melakukan sesuatu yg aku rs aku sendri xpaham pesal...isk..mmg komplek la...tah cammana leh terpikiaq tah..nak aku eleborate pon aku xreti sbb aku pon xpaham ape la aku pk smalam..huhu~
bukan pe..mase aku chat ngan my beloved pren..murni...ade satu soklan cepumas yg aku x jawap pon soklan tuh pasai aku pon x terpk lak mende tu...hahaha..gasak ah...
pastu die ade ckp..."ko jgn terkejut bile ko jumpe kitaorg,kita org dah berubah..."
hahaha...aku mmg da agak da pon...sejak aku sampai kat tempat jaoh neh...aku dah set da kat pale otak...bile aku jumpe balik sume2 org yg aku tinggalkan...mesti ade perubahan nyer la...that`s why bile kawan aku kater mar dah berubah...aku tak tkilan ke ape..sbb aku da gak...akhirnyer sampai gak la masenyer die berubah...cuma aku tunggu kate putus dr mulut die...klo betol...betol la has...klo x betol...jgn salah kan aku la kan..kan...*pk jahat skit*....no! aku xmo la buat mende komplek neh sbg satu maslah yg akan mengudang kemurungan cam org tuh..*pandangan sket org tuh..julur lidah sket*...hahaha...kene happy la...maybe root mende komplek tuh mule nye sbb aku x amek serius kot...heh...ape2 je la...
"ko x sabishi ke?"
hohohoo..pe laaa punyer soklan wei!...aku sabashi la gak..tp,sume tuh ilang bile aku ade cik bal...kfuza,kmila,kjaja,k ayu...azie,k.jue...pai,ajim,zufar...big brother sume...famili2 oita..ito sang...kat sini...
bile susah ati...tgk gamba mak-ayah,adek2 aku senyum kat dinding neh pon dah lega da...nak merengek?...merengek je kat org tuh...relief da...klo aku xpueh ati gak...aku masak ah!kurg2 kenyang gak perut dikale susah ati..hohoho!
dah ah..mende je la aku merepek-meraban tetengah ari senin neh...hehe...ekcelli nak comfort kan ati aku neh...xpe ek korg aku tulih entry ngokngek cam ni ari neh...
to senpai ku...PEYEK...dah tue da ek peyek...SLAMAT ari LAHir...nak makan kek besday?..*asal aku mintak neh?sape punyer besday neh?*...hahahaha

No comments: