Saturday, November 05, 2005

overworked?

this raya week...sebuk ya amat aku...repot sampai tiga...dua da submit..satu lagi on progress..tp,br 2 lai..chek2 td...ade ah dekat 4 lai lagik..adeh...penat wat jumbi(preparation) utk daigaku sai...blom abeh...balik dr kaikang...lepak sat,trus capi pensel&kertas wat repot...br wat 2 lai..tgn da menggeletar...means...aku kene stop...penat tahap melampo..still tgn aku menggeletar agk!!!benci ah..when tgn aku dah stat menggeletar sbb aku taleh menulis...menaip xpe..tp lambat sket...la neh..satu keje pon taleh nak sambung sbb penyakit lame aku dtg..usually tgn aku akan menggeletar when penat sgt...pk2 balik...yappa,ari neh no rest...zutto wat keje...aaaaaa..tgn aku neh ngokngekkkkkk!!!!potong ah tgn cam neh!=P

opp..lek2...tgn aku xde pape,biase neh tgn neh...nnt ok la...jgn riso k?

No comments: