Wednesday, November 30, 2005

sahabat sejati...sukar dicari,ditinggal,dilupakan...

ake jumpe mende neh lam srtkhabar...haha..terase kandou(terharu) bile bace mende neh..
sahabat....
kawan...
pren...
tomodachi...
same la maksud suma tu...bile bace artikel tu...buat aku teringat kawan2 aku yg dlu2 sejak aku kecil sampai skang...
sampai skang...kawan yg lekat ngan aku..maksud aku yg sejak sekolah rendah lu...adela 1..kire org sekampung la...name die azlina bt talib...famili die ni pon dah jd cam famili aku sendri..dgn famili die,aku ade along,angah,ude ngan sorg abg yg pemaloo,yop(aku jrg ckp ngan yop sbb die maloo ngan aku,mende tah malu nye,aku pon tatau..maybe sbb aku chomell kot..hahaa)..lin neh perangai die manje...tp,kuat semgt..klo susah ati,die xkan ckp..tp,aku bleh rase...pernah dlu..die rs down sgt bile die dok compare kan result aku ngan die...depan aku xnnangis...skali,bile aku psyko sket..tuu diaaa...ayaq mata lajuu je cam air terjun...padan muke kene bebel ngan aku...ade ke buat mende camtu...aku ckp kat dia,jgn pandang aku tinggi...aku same je cam ko..cuma maybe,rezeki aku lebih je dr ko...*tetibe rs nk nangis lak..fuh~fuh~*..die neh,ganas..pernah tu bertumbuk ngan laki..hahaaha...dlu la,skang dah ok da...aku dah coolkan panas baran die...stakat neh,rsnyer la kan...aku ngan die xnah lagik gado...apsal ek?..haha,mybe sbb nakayoku(mesra?) sgt kot...die leh trime cr aku pk,aku bleh trime cr die pk...aku suke famili die sbb famili die ceria...ngan pakcik yg suke jerit2 usik lin(kenkadang aku pon kene gak..cisss)...mak dia yg cool...ude yg slaloo kene buli ngan akuu(hakhakhak!)..along ngan angah yg dah kawen,anak dah 2-3org tp pale weng cam aku ngan lin gak...yop?hehehe..no komen...
lin neh bongsu...walopon keganasan die melampaui batas...tp,ayah die tetap xcaye die leh take care of herself...cam klo nak gi mane2 taleh g sensorg la..camtu...sejak aku kwn ngan lin neh...klo nak gi merayap jejaoh ke...klo ade aku br ayah die ks...haha...ade ke ayah die tanye aku pasal plajaran lin nih kat aku...cam aku lak mak lin..ciss...ms lin dpt offer blaja poli kat perlis...aku yg promote...mule2 bapak die berat nak lepaskan(yee laa...anak manjekan)...pas aku kempen kat bapak die..last2...gi la juga lin neh...bukan pe...aku klo bleh nak la lin cam aku...berpeluang meluaskan pemandangan dan pengetahuan...so,skang kite org sama la...blaja jejaoh...umah still kat kg agik...isk x sabar nak round kg naik moto pastu lepak kat tepi lombong kat kampung sblah..
klo aku sembang ngan die neh...sora 2 org je dah mcm sora 10org(pakcik kate la)...hahaha...ade jer mende nak sembang...klo aku nangis...die pon sebuk nak nangis gk...tp yg x tahan...ble aku crite kat dia psl peristiwa gelap aku dlu...aku ok je..die lak nangis lelebih..tahpape!=P...
skang neh die nga struggle nk abehkan dip dia...kate nak sambung lagik...hahaha...bagos2...aku jadik eng. letrik..die jd eng. mechi...ok la tuh...oh ye..die neh single mingle in da morning glory ...(promote sket..sori lin!)...sapa dpt dak neh,mmg sugoi(hebat)!pasal pa aku ckp camtu...gi la try sendri...:p
ape2 pon.aku doakan die bahgie ngan ceria...moga pershabatan aku ngan die still sampai la hayat aku xde da...*hugging mode*...

neh br crite sorg neh dah pnjg berjela...blom msk lagik geng seidup-semati aku...isk ramai lagik rupenyer kawan aku...byk sgt la org yg aku sayang rupenyer...hahaha...ngokngek!skang br sedar!nih azie la neh...sapa suh kasik lagu hirai ken neh...arghhh iyaaaaa daaa!!!!

sesungguhnye aku rindu kenkawan aku kat mesia...aitai!aitai!aitai!!!!!
***minta2 aku xlupe la besday dak neh 6/12 neh,aku neh lemah sket nak igt arijadi org***

No comments: