Saturday, November 26, 2005

criter filem giler..heh!

br pas balik dr slumber party(tteuka!) girls td...sesambil lepak2 ngan sesembang...bukak la cd movie gile2 pengantin popular...
at the beginning die..bole la tahan...lepas 5minit..otak aku stat berjalan dan mulut stat la nak mengomen...ape ke x logiknyer la filem neh...aku nak citer sinopsis die pon,aku tatau la nak citer camne...sungguh ngokngek nyer la citer neh...bile tanye kakak2 yg ade sape pengarah die..aku rs dah ok dah..owh...ade yusop haslam..heh.patut pon...tp,aziz m.osman..direct citer cenggini?...tgk lak sape yg wat skrip die..da gempak da...asal jalan citer die sungguh la dull pastu ngokngek tahap petale kelapan belas ribu juta darab namploh kuase seribu..hah!...yg xpuas ati tu..pelakon2 die gempak da...i mean..pelakon die sume yg teror..aflin shauki blakon watak cenggitu?...arienai...how cam a pengkritik filem and a creative seni person leh blakon criter cam ni?...isk...norman hakim yg ansem tu pon blakon gak..die nyer watak lagik la ngoknngek...isk..pastu ade la scene yg dekat2 nak abeh tuh...kitaorg suma rs cam nak tendang je tb tuh...tp sbb tb tuh xsalah...sabar je la*hiks*...huh!rugi rm5 duit mak aku bli cd neh!huh!...tolong ah wat citer filem logik skit bleh x?...

No comments: