Sunday, November 06, 2005

bile saket tekak....

aaaaa..sore aku saket!!!!silap aku la siang td...terlebey jerit meh...mane x nyer..asyik.."irasaimase!!!ikagadesyouka?"...ulang2..pehtu petangtuh sbb ade performance..aku ter-phewitt x hengat..adeh..tekak pedih neh...idung lak cam nak berair...wooo....neh kene amek langkah berjage2...make aku telan ah 1 ngan 1/2 cawan ayor asam jawe..perghhh..masam!!!!!yerk!...nak terkuo balik pon ade..tp,telan gak...sbb sok ade jikken...xmo la demam mingg depan sbb ade chukan ari rabu...kang x sehat kang...isk,naya!!wo..pasal daigakusai tuh....sok citer...gile x larat neh...ape pon bg aku...it was a very the-best nyer 1st pengalaman!(haha,ape nyer english neh!=P)...paling syok...hotate bakar!!!!!erk,tekak sakit balik...asal ayor asam jawe neh x berkesan?...aaaaa.....abeh ah,sore aku serak chumill sok..wooo..abeh la...

No comments: