Friday, November 25, 2005

macam-macam

ari ni aku igt nak wat entry ala2 diari la....

7:35
aku kene buli!!!!!!cisss...ngokngek...siap la manusia tuh...xpe..ari ni ari die..xpe2

8:35
gi sekolah cam biase...pki baju agak pelik sket..hohoho...aku gi sekolah pki 2 lapis sweater...sejuk la weh!

10:40
xm nihongo..dokkai...susah gak ah sbb byk soklan...

12:30
gi klinik...ooo stat kul satu....perut bunyi lak...makan dlu!...join kjaja ngan kfuza..erk..encik sulaiman pon ade skali....adeh...aku takut sket ngan mamat afganistan neh...ckp hi je la kat die...makan2,borak2,gelak2...

1:30
gi klinik balik...yey!gi injeksen influenza...yg x tahan tu ade la org tu kan...mase nak cucuk tu kan...die nangis..sian die...kuar air mate die....hohoho...x sakit la...cam kene gigit semut je...

2:50
gi klas keisoku..tetibe aku rase cam aku idup lam khayalan...ler...efek dr kene injek la neh...nyesal pon ade sbb xtumpu perhatian lam klas...slaluu,klo aku tertido pon lam klas..aku dpt gak ikut ape sensei ajar..neh...mmg x pat langsung...lembik semacam je...isk

5:00
sampai umah...rilek jap..nampak murni oL..hohoho...winduuu kat ko!heh!alhamdulillah...bahgie idup ko ek...pesan aku...do not give high expectation to that thing coz it may bite you later bebeh!igt tuh!next year aku balik...aku jumpe la izuandi hang tu..=P

7:30
makan mee goreng!yum!yum!makan panas2 dikale sejuk2 neh..kimochiii!!

21:30
gi kat blog2 yg aku akn singgah tetiap ari..patut la org tu emosi x sihat skang ni...emm..maybe kite x sedar mase tu,ade org memrlukan kite...maybe juga time tu xde rezeki nak selamatkan die...yg pergi tetap pergi,yg idup kene idup...doa kan moge die bahgie kat sane...just be yourself...dlm dunia ni xde org yg perangai die baikk sentiase...ade bad ngan good prangai...kite taleh expect suma org jd org baik yg kiter suke..dah perangai semulajadi camtu...kene la eccept...setiap org ade perangai die..setiap org ade speseliti die...and also weakness die...just kene realize...kelemahan tu ekcelli speseliti yg ade dlm personaliti seseorg...paham?

22:05
layan full house!geli2 sket....

*****aku ade problem...tp,xpe..bole selesai sendri...sbb dri sendri yg salah!padan muke aku!*****

No comments: