Tuesday, September 27, 2005

yeay!yeay!tenet da masuk umah!(gumbira nyeeee)

yatta!akhirnye penantian selame 3minggu berakhir ari neh...hahaha...gumbira aku...dpt la aku menjalan kan aktiviti tertunggak aku....ya...yg pasti skang neh aku buleh la menunjukkan pade mak aku ghupe umah yg aku br pindah neh
trough webcam...huhu...x sabo lak nak nunggu adek aku oL...bole sket aku blagak idung kembang ngan adek aku...kehkehekh..ape la aku neh...tp mmg,aku ske lak nak ks adek aku sorg tu jeles..bukan pe...kasik dia usaha sket bg dpt ape yg aku dpt...kire dia akan cube ah nak same kan dri dia ngan aku...hehehe...aku neh kenkadang kejam sket ngan adek2 aku...tp bukan sesaje ah kekejaman tu aku wat...ade sbb la wei...yg pasti sbb dia...aku sayang adek2 aku la aku jd kejam(kadang2...)...aku skng nga bdoa supaye adek aku yg upsr tu dpt 5A...aku tanye ayah target ayah..ayah kate cam buleh..uishhhh...takot seh aku ngan adek laki aku neh...respek pon ye gak...aku dlu slek satu...adk aku yg bwh aku slek 2...so,kalo dia leh dpt 5A,woa...giler superb ah...aku gi tanye dia,woa..jishin mang-mang!...isk...siap mintak digicam kat aku tuh...tp,biasak ah...aku letak syarat...kalo bebetol dpt full A...aku blk mesia nnt aku pass ah kat dia...tp,kalo dia x pat full A pon,mmg aku nak ks pon kat dia...saje je ks dia semagt skit...bukan pe..menurut repot mak-ayah ngan adek aku,ila...prangai dia da berubah da...haha..bagos2..kire da bleh arap da la...pehtu,blaja pon da bagos...wah!bangge weh aku...kire kurg la satu kerisoan aku ble jenjaoh ngan famili neh...so,yg aku riso skang neh...4org..eh 5 la...(1org tu aku kejap riso,kejapx riso..hmm..ape2la)..ayah,mak,akak@tikah,opah....derg nih msk list org yg aku riso sejak aku tinggal kan mesia...sampai la skang...dan derg la antare penyebab aku berat ati nak dtg jepon neh...hmm...ma neh...
opps..awat aku masuk bab x gumbira neh?...dah lari tajuk da citer aku ari neh...ciss...fuh~fuh~(kumpul mood gumbire balik)....ape2 pon aku nga peghak gile men tenet mlm neh..haha...ekcited men tenet sampai lupe nak makan...majide?...(mekaseh kepade perkhidmatan yahooBB kerane telah menyebb aku terlupe utk makan!give them a big clap..eberibodi!)

No comments: