Thursday, September 01, 2005

just a thought...

mane bole caye...pengucapan melalui kata secara berdepan..means...face-to-face...atau..pengucapan dr tulisan@pendengaran..means...gune medium ah witout eye-meet-eye...ha...mane nak caye?...kalo aku la kan...aku lebih percaye pengucapan yg cara first tu...sbb ikut teory aku la kan..eye dun lie...tp kalo dah manusia tu mmg pelakon yg hebat...isk taleh gak kan?....payoh gak neh...manusia neh bukan cam dlu la...ade peribahse mase aku blajo kat sekolah dlu...ape ek...*pk sat*....takut kerane salah,berani kerane betol...ha...ade je org yg betol..means,die x salah..tp die takut nak nyatakan ke-betol-an dia...ade je gak org yg slah..pergh...berani sey..amek risk...saje nak tunjukkan kesalahan die...siap bangge lagi tu...ala..kalo lam filem hindustan tu..yg org jahat tu bangge gile dpt tunjuk die leh bunuh org...ha lebey kurang tu ah...(sori,contoh tahpape...x pat pk ah)...ha..idok ke payah tu nak tentukan sape yg betol dan salah?...isk...
tp in certain case la kan...ade gak manusia yg menyampaikan ape yg nak disampai secare men2 but heaven!..it`s so danm series...hmm...one`s tu kene pandai men psyko la ek kalo dah ba-ai cam tu..desyo?...ade gak yg suke talk less,acts much...err...cam show kan ape yg die nak sampaikan melalui perbuatan...heh...x semestinye sesuatu tu kene cakap ye dak?..paham2 je la...(hahahaha...suke lak aku ayat neh...)
tp still la kan...aku rs...care yg pes2 td lagi bagus kot...ha..tah la..u choose...

No comments: