Monday, September 12, 2005

wahh...akhirnye dpt gak aku melihat duhnia!

ghezzz...akhirnya dpt gak aku melihat duhnia ngan lebih jelas...dah dekat 3 bulan aku idup dlm kerabunan..hehhe...spek aku da ilang..tah mane tah aku letak...hmm...so,di sbbkan suma pasal umah dah setel kan...so,ade la duit sket nak wat spek br...seb baik la dpt murah(x ah murah mane pon...tp ok la..stendet price)...so,bile aku da dpt melihat ngan spek neh...br la aku pasan,rupenye kat machi...ade sign board tulih arah jenjalan sekitar machi neh...sgt la lawa...hahaha...pehtu br aku pasan la kan...kat lam bas...ade tulis...kiri,kanan,skang brenti...hahaha...punye la x nampak...hahaha...suke gile aku sbb buleh tgk tv ngan lebeh berperasaan lagik...blekkk:p
siang td...aku tepon leen!!!aaaa..rindu gle ngan famili aku yg satu lagi ni...tetiba rindu ngan sora jeritan pakcik...aku rindu nak sakat uda...nak sembang ngan makcik,along,angah...pehtu jeling yob....isk...siang td,ngan suma org aku dpt cakap...hmm...next year uda kawen...nampak gaye aku kene balik neh...mesti!erk..ok la..x de idea dah..till then..

No comments: