Tuesday, September 06, 2005

taufan!!!!

uwaaa....taufan melanda kyusyu!!!means..tempat aku la tu..adeh la..da 2 ari aku melangut ja lam umah x kua2....arghh...bosan seh...aku ngan syaz dua2 mati akal..tatau nak wat pa lam umah...aku tgk dia-dia tgk aku..cisss....
paling saiko mlm semalam...kuat sey...umah aku gegar2 tu...cuak siot...pehtu 2 kali letrik terputus..tp sugoi ah org jepun neh...kejap je..letrik tu dah ade balik..kalo kat mesia ..mau berejam..ahehehe...siang td bapak taufan tu lalu kat kawasan tempat aku tinggal..seb baik la umah atas bukit,so,x ah banjir...mak aku kat mesia risau2 da..skang nih da ok sket...sbb bapak taufan tu dah lepas dah..dia onda way nak naik atas...
hmm...aku pening2 pale sket ari nih sbb malam td x tido sbb angin yg kuat,umah aku gegar2..maklum la..pes pengalaman....tp skang da ok sket la..erm..dah kurg sket cuak tu...risau je...hehehe...
ok.aku nga risau pasal mak aku...dia terjatuh siang td(ayah citer)..skang kaki mak bengkak..x bole jalan...isk..ade ke patut buh minyak pehtu suh adek laki aku tu urut..kang salah urat kang..isk...pehtu aku ckp ngan mak aku...hahaha...aku membebel lak ngan mak aku...so,skang mak aku on da way gi klinik...sory mak..terbebel...tp aku bebel kat mak sbb aku sayang mak...peace!...cik wa(me aunt)...kate seb baik aku bebel td..sbb mak aku xmo gi klinik..ahehehe...bagos gak kuase membebel aku neh...ok la...nak nonton tv(again?!!)...tuh je la aktiviti yg aku mampu wat..dan terpakse buat...hmmm...

No comments: