Friday, September 30, 2005

sape neh?

aku agak x bpuas ati bile ade makhluk allah anta email kat aku pehtu x ks tau name...ok..my bad..sbb x remember names..tp,x salahkan kalo for da pes time anto mail kat aku kasik tau name...tetibe je ckp,rindu la,lama x gado la..ape la...men teka-teki lak ngan aku...kalo sesekali anto x kisah ah..neh!slaloo la...dan setiap kali tu la aku dok tanya,sape ni...dgn ayat sopan tau aku tanya...sori sbb x igt ko,tp,nie sape...still,setiap kali tu la,x berjawap...dok la anto email..miss me?la,rindu kat ko la...lama x jumpe la..ape mende la...aku rs makhluk neh pompuan...tp,mcm lelaki pon ye gak...penat tau perah otak..sapa la makhluk allah yg aku tggl kat mesia yg nama ade nama nick tu..setau aku x de...jenuh da aku tanye geng aku...suma pon tatau...so,skang...aku da sampai ditahap x puas ati neh...spa kah makhluk neh?!!!...dan,bile aku dok pk2 sapa makhluk neh...aku berharap sgt la bukan makhluk yg mmg aku nak elakkan...(manusia la!)...die sorg je mmg aku x mo kontek da...tp,mmg kompom la(aku rs)...die xkan kontek aku lg..melain kan kalo dia rs die mmg muke tebal 1km,pehtu hilang ingatn....ha,yg tu ade kemungkinan la...tp still...sapa ARE?eeee....nak tido la...ngokngek tol!

No comments: