Friday, September 23, 2005

lonely..(3 ari jer)

tade mende nak citer...ari nih aku tinggal sorg je sbb smlm syaz da balik yamagata...cik bal n geng gi usj,osaka...ok,aku tau..soklan korg..."sapa suh x ikut?"..jawapan nye..aku dah gi la osaka ari tu...lgpon,aku x rs nak jln jenjaoh...kalo dedekat je..ok ah aku ikut..tp osaka...jaoh meh...shikamo,kane kakaru yang...so,aku amek langkah slamat...x yah gi...hehehehe...x de la lonely pon...biase je...saje je buh tajuk tu..mintak keshian org kat aku...blekk:p
ape eh nak membebel...ha.aku nak citer pasal sorg neh...
kat sekolah dlu(seratas,'01-'02)...die neh dak bio...kire top student ah...aku x nah sembang ngan dia sbb aku dak tekno...tp dlm dorm nama dia antara yg byk kali gak ah kene ngumpat(biasa la...aktiviti di mase lapang)...bukan ngumpat dia ensem ke ape...tp,ngumpat betape batu nye kepale dia,suke sgty buat pompuan bengang(kawan aku kate la)...aku sbg pendegr x rasmi(ye la..dah katil aku kat tgh2..tempat drg slalu kumpul..so,nak-x nak kene gak ah dgr)..dr ape yg aku dgr dan aku perhati..hehe...aku rs dia neh ade sbb jd cenggitu...so,aku pon x ah nak pk negatifkat dia..sampai masuk aaj...dia pon msk skali ngan aku...still,aku x sembang pon ngan dia sbb dia cam xmo je sembang ngan aku..tahpape...sampai ah dia dok meng ayat kawan baik aku neh..scr x langsung aku pon termasok campo...seb baik ah..aku sempat mengelak...maleh ah...dah sampai sini..tahcemmane...baik pulak dia ngan aku...hahaha...yg aku x leh handle...siap minta maap ngan nyesal sbb x kawan ngan aku dr dlu...acecece...terase bangge dri lak...ahem..ehem...terblagak lak...sori...haha..bile kenal dia...x de la pelik mane dia neh...cuba mungkin prinsip dia tu susah sket kot org nak time...ok je...ha...aku nak habaq kat at dia...x yah ah ko nyesal...ke minta maap ke..ape yg aku tolong tu...sket je...x de mende pon..hehehe...rilek ah...nnt aku susah ko tlg ah aku...blom terlambat lagi...skali aku idup..still leh jd kawan lg..insyaallah...kalo ko nak dgr sesorg membebel..ha!aku sedia berkhidmat!kehkehkeh...

No comments: