Friday, September 30, 2005

akhirnyeee siap gak repot!tepat jam 4ptg waktu jepon...ngeee....punya la malas...lagi 2 ari nak sekolah br wat...ahek!...sensei nak repot 10keping ijou..aku wat cecukup 10 keping je...hahaa...maleh nak pk da...aku salin je sebijik2 mende yg tulis lam nota..ade satu soklan tu...aku salin 2page trus ape yg dia tulis...hahaha...punya la pemalas...
rs cam takut lak nak naik sem neh...
klas senmon makin byk...
ikeru ka na....
aku agak riso gak neh...mampu ke ek?...ma...usaha,doa,tawakkal....yosh!
aku beno eh da ngantok neh...tp.kene tunggu ns lemak neh masak dlu...food for tomorrow...ooo...esoknye hal,esok la aku citer ek...tade mood mau bebel ari neh...moge2,nasik yg aku masak neh x ah antah...aku neh fail la bile kene masak ns bebanyak...xbape pandai nak budget air utk ns tu masak dgn jayenye...kalo lembik lagik ah...isk...td pon,aku rs la kan terbubuh garam lebey...masin ke ah?..adeh...lantak la...sori ek sape2 makan sok...hahaha.

No comments: