Thursday, December 22, 2005

yuki daaa!!!





ngaaa...sheeejukkknye ari neh!bgn2 je nak gi mandi for klas pagi...bukak2 langsir..tuuu dia....putihhhhnyerrrr alam!tsumoru(lebat)giler yuki!so,dgn perasaan yg sungguh ter-ujaan-an
trus amek gambo.... nie gambo diambek dr sliding door umah aku...kat berande umah aku penuh ngan snow...sian mesin basuh aku..diselaputi ngan snow..mesti shejukkk kan..=P

ni plak kat bahgian depan umah...kete sume taleh lalu dgn jayenyer sbb kete derg xde tayar yg spesel utk yuki.kat oita neh jarang(dakke?)menghadapi yuki camni...so,xde la langkah2 keselamatan yg diambek(pesal ckp skema neh..hmmm)




ekcelli ade jer gambo aku amek kat skolah...penuh yuki tuh...tp cisss aku telah terset kan camera tu ke setting yg ade gambo yuki...die cam gambo leh gerak2..tp bukan video...bukan gak clip....dlm erti maksud len...taleh la dapat aku tayangkan kat blog neh...2ni jer gambo yg aku set normal nyer...sabo je la

dgn ini aku mengisytiharkan......winter break tlah bermula!!!!!!

tp....repot rikigaku,repot dengki kairo,happyou(presentation) EU,happyou art cultural....wehhh!!!org nak cutiii laaaaaaaaaaaaaa!*muker x pueh ati*

No comments: