Sunday, December 11, 2005

kurus?

sblm stat entry.... aku nak ckp...nak BOO! =P (ble la nak ilang men BoO-BoO neh?)

aku bukak tv tgh ari td..ade satu bangumi(rang. tb) tu citer psl pompuan2 yg nak kurus sgt la..sbb nak jd cantik...ade la dlm 5(maybe lebih kot) org yg sertai bangumi neh...setiap org dberi satu sensei yg akan tunjuk aja derg dlm bab2 ngurus badan neh...
antare byk care ngurus badan yg sensei derg susume(bagi) kat derg..ade sorg neh paling kesian...kene catu makan...heavy eksesais...pastu kene marah je ngan sensei die...isk2...pompuan tu plak jenis yg mentaliti lemah sket....xtahan ngan godaan sket...org cam ni xleh ah marah2 die...kene gune soft psycology la cik sensei oi!...sian die nangis2...pas beberape week...dgn eksersais yg berat tuh,makan pon xbrape...hanye bebrape kg je yg turun...dr ape yg aku tgk ade lagik bebelas kg die kene turunkan....aaaa..sian!
erm...skang kat luar sane byk je cr nak kruskan badan...makan ubat,alat eksersais,krim sapu,susu krus,erobik kurus,korset kurus...byk la...just pilih je which one yg bagos yg xdtgkan efek in future ...yg penting..klo nak wat mende2 neh..duit la kene ade...
aku?hehehe.....maaa.....asal aku xde lagi cite2 nak jd kurus ek?adeh....yes...ade la weakness yg aku alami sbb aku gemok cam skang neh...tp,tah...bile ek nak kurus?....ahahaha.....maybe sbb bersyukur sgt kot jd gemok(yee ke?)...hahaha...aku tatau la...skang neh...no reason la klo org tanye pesal ko xde perasaan lagi nak kurus...ataopon kan maybe sbb aku nak mengekalkan imej chomell aku neh,tu psl xmo diet tu...hahaha!lantak ko la intan(kate kat dri sendri?hahah)

mende yg aku pegang skang neh....be yoursefl!trust yourself!eccept yourself! dan....love yourself!maaa.....syiawase(bahgie).....always cheer up your life! yosh!

BOO!

No comments: