Sunday, December 25, 2005

yeah!!!permulaan cuti yg bz!

perghhhh....bercuti x hengat aku 2-3 ari neh...duit kuar cam air paip je....ni br 3 ari cuti stat...isk...xpat aku bayang kan ari2 cuti ku yg mendatang...uwaaaaaaaa......jimat la intan oi!awak tu duit da nak kering da oiiii!(peringatan buat dri sendrik!hiks!)....

1st day cuti
hanabi(fireworks) di beppu


beshhh!walopon ujan..tp..aku suke gak sbb hanabi die lawa...lame...dan hanabi tu letop2 ikut lagu...ngaaaaa....klo gi ngan boo neh...alangkah romantika de amour nyer...ngehngehngeh!(gambo tuh xlawo sbb ade org tu amek tgn die goyang2...sape la agak nye ek..isk2..*geleng2 pale*

2nd day cuti
es skating kat kijima park

sronok!aku rs men es skating tuh cam org br blaja nak berjalan...jatoh cam nangka busuk...aaa...sakit woo..jatoh
pastu aku telah di tipoo oleh 2 org makhluk utk menaiki satu rollercoster yg dikatekan x merbahaye..tp..huh!hampir terjabot jantong tuh!tahpape 2 org makhluk itu!



3rd day cuti
bermanje-mesre ngan makcik yg aku jumpe secare x sengaje kat park place ari tuh..isk..aku terharu ngan layanan famili neh...so,secare oficially nyer aku n bal da ade host famili...kasaki`s famili....



dok ngan derg neh..makannnnn je keje nyer*muker bahgie*....bw kitaorg gi jenjalan kat beppu...gi lepak2 umah derg...anak2 makcik neh pon chomel2 belake..sumer pompuan...layanan derg..1st class!oh yer..aku nga pk2 neh nak terime x offer derg gi tomaru(bermalam) kat umah derg new year`s day nnt...kire cam ala-ala homestay gitu..hmm...mcm nak gi jerk!paling chomel aku suke anak bongsu die...ruru chang!aku nak amek gambo mama&papa..papa lak memaloo..hiks!die kater len kali datang,amek la gamba die...haha...byk kali gak la die dok pringat kitaorg suh dtg lagik..siap plan nak ajak kitaorg gi jenjalan sekitar oita...perghh..kandou hati chomel ku ineh!

k-ah
till next entry..penat la...perut penoh..mate ngantok...tido jom!

No comments: