Thursday, December 15, 2005

alahai goto...=P

di suatu kuliah yg hening...tersebut la kisah 2 org anak dare chomeii sedang tekun menjawab soklan dengki kairo(elektrik curcuit)
"apsal aku rs klas neh cam klas tahanan je..."
"ako pon...mane sensei neh...asal ngan sensei kiter rilek..ngan derg neh seram lak aku..isk tensen!"
"xpe2..kiter jawap je la soklan neh...tp,aku duk stret ngan die ah..isk"
"tu ah ko..td suh dok tepi xmoo..kan da kene ngadap die..ngahaha...tahan jee la..kontrol ayu"
setelah meneliti kertas soklan....
"alamak..sensei pnah ajo neh..tp,aku tatau la nak jawap...bleh bukak buku ak?"
"bukak je..."
"bal!die ade depan kite...akoo dgr td die nak chek jalan kije..adeh...aaa....nak dekat da..kang die dtg kang...ala...xpe2..blagak pandai je la..."
dgn usaha kepurak-puraan yg ade...aku pon memulekan menjawap soklan...weh,akoo tau la nak jawap soklan tu beno ek(kene refer nota la)..tp,tetibe blank lak..sangkut lak nga kire...dan...
jeng..jeng..nga aku tunduk mengire....ade bayangan laki kat sebelah..isk..nak angkat pale xmo..nak ...xmo...angkat je laa....
"wakatta?"(translate=tau buat x?)
"hehehe..."aku pon menggeleng chomel disertai ngan sengih yg paling chomel pernah aku beri kat org =P..akoo rs bal pon nga sengih gak kot
"hmm....2ban no mondai wa....chottomatte..."gi amek pensel sat
dtg balik..."kore ga..bla..bla...bla..."

ngahaha...padan muker!cobaan blagak pandai x jadi!ngahaha...seb baik la die tuh laki jepon..oh...namernyer GOTO....tutor bal....seb baik la die jenis yg mmg bersunguh2 nak ajo kitaorg ekspeselli aku yg ngokngek neh....seb baik x kutuk kitaorg tu!
pastu mase kitaorg nak balik...die tanye kat kitaorg agik...paham ke x...aku just sengih2 je...pastu die ks kertas jawapan...perghh...tulisan tgn tuh..asli nyer..dak len dpt yg potostat nyer..hehehe..igtkan die suh amek kitaorg copy ah..ble bal tanye...ni bagi trus ke pinjam..die jawap..."un-un...ageruyo!"..uwahhhhh...chooo ureshiiii!muahahaha.....rupenyer senang je nak ngorat dak jepun ni ek..(muahahaha,gatal sey!)...tetibe terpk lak...mesti dak klas kitaorg pelik asal la...senpai(senio)derg neh baik semcm je ngan 2 dak asing(aku n bal) neh...
ape2 lla....
yg penting aku rs terharu ngan baik nyer si goto tu....
(da lame x menggatal cam ari ni..nyehnyehnyeh....)
ohh yeee....aku pon ade gak tutor..namenyer..DAIDAI..tp...aku suke GOTO!
bal kiter konsi nak?....hahahaha

****sok ade 2 paper....isk....ape aku merepek kat sini neh...isk...da2 nak sambung blaja ....

No comments: