Thursday, December 08, 2005

mou iyaaaada!

sblm stat aku merepek...thanks to cik bal sbb ks aku ubat yg `power` sbb skang demam da kebah..sok leh gi jumpe kanazawa sensei!!hehehe...

meh stat merepek...
kadang2 bile kiter marah-sedih...teringin nak ckp,tp taleh nak ckp...org ade kate...klo marah..cakap jer la,xyah simpan2 lam ati...but,aloooo!...igt senang ke!... cube klo ko brade lam situasi dimane ko tetibe rs cam annoying kat sorg tu tp ble rs cam nak marah org tu..ko rs xpatut...ha..ape kah tindakan korg?..xkan nak gi marah die lak...so,jln terbaik pendam je la...
satu lagi mende...
bile tetibe ade org kasik msg pastu citer pasal sesuatu yg ko pon x pasti sahih ke x...dan..yg paling x besh nyer bile msg tu ade kaitan ngan ko...then tersepit antare nak percaye msg dr A(kawan baik) dan pesalah B(pon kawan baik)...ha..xke dlm dilema neh?!!!....eee...pastu skang si pesalah plak ilang,xde lak khaba brite...isk!isk!...korg neh!mmg la...
mende last...
am i a sick person?!!!!!! ble kite baik ngan org...it does not mean that aku nak amek benefit nagan org tu...aku mmg ikhlas la..but...bile aku wat mende baik ngan org...does that as the same as what yg aku rase pade org yg aku wat baik tu?...hah!maybe not!!!!!!*aku rs klo org tu bc entry ni,maybe die x terase yg aku nga marah die.xpe... let see what i can do!*

fuhhhh~...da..abeh da merepek....i am smiling!weee~

No comments: