Tuesday, December 13, 2005

Pernahkah anda menatap wajah orang-orang terdekat anda saat mereka sedang tidur?Kalau belum, cubalah sekali saja menatap mereka saat mereka sedang tidur. Pada saat itu adalah ekspresi paling wajar dan paling jujur dari seseorang. Seorang artis yang ketika di panggung begitu cantik dan hebat tapi akan jadi akan nampak biasa dan jauh berbeza jika ia sedang tidur. Orang paling kejam di dunia pun jika ia tidur sudah tak akan tampak wajah bengisnya. Perhatikanlah ayah anda saat beliau sedang tidur.

hmm...ms nga men tenet aku pon jumpe mende neh...btol gak die ckp...ble kite tgk muke org tu tido..perasaan x...mase tu la kite bleh agak ape yg die sedang alami...kite leh agak la..die nga bahgie ke,sedih ke,kurushi ke,penat ke...hmm....btol gak ek?
aku suke tgk muke org2 yg aku sayang time derg tido...klo derg senyum lagik aku suke sbb time tu la..aku agak derg nga bahgie...scr xlangsung,aku pon bahgie skali...=)
hmmm....agak2 kan..boo(in future la kot..hiks!)...muke die time tido camne ek?
hahaha...

No comments: