Tuesday, December 06, 2005


bile sakit tekak...sora rock semacam...pastu idung sumbat...berair lak tu*srekkkk*...mate cam nak tutup...lemah je badan...uhuk-uhuk..lahhhh...batuk la plak...makn xde selere(yee ke?)...
xm nak dekat...aku tatau la nak mula blaja dr mane...
fuyu(winter)..
pergh..smalam sejuk bangat sehh!aku rs..ke-x-sehatan idung aku neh dsebbkan balik lewat jikken smalam kot...idung sejuk..tu la pasal...
xde la stori mende aku nak citer lam entry neh..saje nak mengadu aku x sehat ari ni...ade sape2 kecian x kat aku?anyone?..hahaha...mula la merepek...
aku rs aku nak cr nurse la sorg...hahaha..die nyer kelayakan mesti laki,ansem...pandai msk..pastu pastikan die bukan dr spesis yg sewaktu ngan `beruang`!hahahaha....mula la neh pale da weng da...

to my loveable pren....lin....heppie beshday...sayangggg bangatttt sama kamu!

No comments: