Thursday, December 29, 2005

mimpi...

saikin(sejak akhir2) neh...klo aku tido...pastu ade mimpi..mmg ah besh...tp ade jer la org yg xbrape penting watak nyer enterprame lam mimpi aku yg chomeii neh....bukan pe...aku x kisah klo nak enterprame ke ape ke...masalahnyer...ble die neh msk lam mimpi aku..watak die tu lam mimpi tu watak penting tau!..pastu..klo lam satu mimpi je..maybe la kebetolan kan....tp,kisah jlan citer mimpi tu len2 la...watak die tu jer...samerr jeee...adeh la....toksah la enterprame gaya cam tu....takotttttt!nak kater xkan blaku...nnt jd lak...wahhh...minta simpang la....

sebut psl mimpi ni kan aku ter-pk la kan....buleh x klo kiter kongsi2 mimpi...maksud nyer cam ayat drama jiwang tu(thehehe)...mimpi bintang yg sama...(acecece...tolong la dialog)...agak2,bile aku ade boo nnt...klo aku mimpi craig david..boo pon akan mimpi org yg same gak ek...hahaha....atau adekah mende dialog neh hanye rekaan semate2 jerk?hmmm...

mimpi yg jadi kenyataan....become reality...heh...tatau la kebetolan ke ape...tp..da byk kali da jd pade aku...
mimpi beri signal....yg ni pon....nak percaye sgt pon taleh..takot nnt jd syirik..wooo....dont be like that aaa....setiap yg terjadi tu khada`&khada allah...ape yg mampu kiter buat nk ubah nyer...ibadat,doa...tu jerk...
mimpi gatal....nyehnyehnyeh....
mimpi antu....adeh....mmg ngeri tuh!

entahla...depend la kat korg camne nak percaye ke nak buat dono ke...yg perlu igt..kenkadang tu mimpi ni mainan syaitan...saje die nak memen ngan kiter....hati2 sket...takot ade plak yg taksub ngan mimpi...believe that mimpi tu petande sekian2...x baik tu...

No comments: