Monday, April 25, 2005

yeah!

ya.tahniah wat cik bal kerna dia tlah dpt 6 tan ii free,skali gus membolehkan dia x yah amik klas BI.aku?kene amik la klas ah.dah x amik xm toffle tu.jgn harap ah nak lepas.aku BI pun cm katak!huhuhu...pi je la klas BI.bukan susah pun,BI standard sekolah rendah je kat sini.tanye k.mila,dia kata,x yah nak riso2,blaja je la.tp,ape pe pun tahniah skali lg kat cik bal.x de citer menarik...biase je...br pas wat keje skolah ni.saje singgah kat blog ni.siang td aku chat ngan nanang...terkezot aku sbb dia tlh mencriter kan satu info yg memwatkan ati aku berbunge2 sampai la ni...tp,x tau la btol ke idak.hah.mmg x sangke.k la.tetibe rs sakit prut.ak!x kan sbb makan byk kot?hahahaha.....

1 comment:

cikhajar said...

ecececce suke dia yekkk...well akak doakan semoga berkekalan ihiks...syiok nyer kan...sure berbunge2