Thursday, April 28, 2005

cuticuticuticuticuti

waaaaaaaahehihihi...ahhhhhhhh....cuti tlh bermula.yea-yea.hahahaha.....makanya aku dpt lah meng-qada kan tido2 yg tlh terganggu sepanjg aku bersekolah.muahahaha....(gelak evil!).td br balik nengok anak k.ima.perghh,comel siot.muke dia mmg sebijik sebentuk sejibik cam muke abg hapis.hah...k.ima ckp sophia fahimah(nama baby tu)mmg fully made in japan.wah...abeh ko besa nnt sophia,abeh ah ko diminati ramei rakyat mesia sbb made from jepun...ape pun tahniah wat pasgn k.ima-abg hapis.moga2 umah tangge berseri2 la yer.
hahaaa...today`s story.dgn bangge nye aku mengumumkan aku tlh melakukan satu perbuatan yg x patut aku wat diawal persekolahan nih.aku ponteng!!?!!..wahahaha....ala,ponteng klas EU je.janji,pas ni x monteng dah...betol,janji!jgn mara ek?ari ni koleksi kawan jepun tambah 2 org...ape ek name...errr....ha!chihara ngan...eeguchi.hah!bagos2!makin tajam ah daye penggodaan aku.muahahaha...la ni,kat bwh org tgh bc yassin,semayg jemaah.aku x leh gi,phm2 sendri ah,ek.natural reason bebeh.dan yg penting kat sini aku nak berkongsi bersama,hehehe..cam suspen je...hehehe...syok la wat suspen ni.....minggu depan aku dan cik bal akn menerime tutor memsg!yg best nye tuh,tetutor tu adalah dak2 insei yg i kensyu ari2.fuh!ade la sorg mamt tu macho ah,sampei cik bal gile sukeeer bangat sama dia.bg aku,macho la gak,tp blum sampai thp terpahat dlm ati lg la.gitu2 je.heh!demanding tol taste aku nih!tp,yg pasti,doa kami termakbul dpt diorg.huahahaa!pueh ati.asal gembire x ingt ni?asal?ya allah...mintak2 aku tidak bersedih la selepas ini....astarghfirullah halazimmm

No comments: