Thursday, April 21, 2005

huarghhhh!!!

aaaaaaaaa.penat gile ari ni.lembik aku balik sekolah ari ni.straight dr pagi sampai petang klas x renti.so dengan ini secare rasmi nyer aku mengumumkan ari khamis merupakan ari yg paling x best dlm minggu aku spjg sekolah ni.lembik aku balik sekolah.ari ni mmg x leh wat pa pe sbb penat x igt.mesti blurr nnt klas kobayashi sensei sok.hahaha.lantak ah.mmg x pat ah nak nolong diri sendri.td kak mila dtg jap pinjam suit.ada dia kate dia x muat suit aku.suit tu dah kire tahap xL dah tu.siap berangin2 lg ble aku pakai.kire aku krus la ni...muahahaha(gelak jahat!!!).isk..isk..br je bc yassin td...isk..isk..aku ni...mlm ni,walo penat tp best ah.dpt bergelak sepuas2 nye...td jumpa abg puji...kire ok dah la...x dak dah sesegan...ari ni dpt kawan br..kuni cang...hahaha....kiteorg dah malukan dia td....ade ke panggil name dia kekuat...dpn public lak tu...gedik gile ah!kehkehkeh...lain kali nak wat lagi lah...amacam?ha.smalam mak tepon...terubat windu kat mak...dpt dengo sora romantik ayah.uih...betol.sora ayah romantik wooo!!try ah kalo x caye.tu la sbb sora aku ala2 gedik sket.sampai satu tahap aku pun nyampah ngan sora aku sendri.bukan pe,sbb sora aku la ramai org salah anggap(wat yg bkenaan)...hehehe...tp x pe.kurniaan tuhan.syukur la!!!ape x bersyukur lak?!!!byk nak crite sebeno eh..tp.dah la.tiada daya lagi menahan mata yg berat ini.maka...zzZZZZzzzz....

No comments: