Saturday, April 30, 2005

X-(

asal rase x best?
asal tetibe nak rase marah?
asal rase dah jaoh?
asal buat cam tu?
asal wat cm x de pa pe?
asal x mo ckp terang2?
asal slamber je?
asal emosi?
asal?asal?asal?

itu adelah soalan aku ari ni..dok asyik terpk soklan2 ni,sampai naik emo aku.pk2 balik,baik x yah pk.wat nyemak pale otak aku je.aku paling x suke kalo org wat aku cam ni...penat seh..penat ah cm ni.uih..lama lg la aku nak tahn ni...bertahun tu.lama2...isk2..biaq ah.sakit ati pun sakit la.mmg aku slalu cm ni..aku nak tgk sejaoh mane bleh tahan.aku nak lancarkan serangan mogok jaoh.nak tgk ape yg dibuat.kalo,no respond gak,so,amik teori,tiade sbrg fenomena yg blaku ah.sabar la ati yer...
ok ape yg aku wat ari ni...
nothing much.nak ilang tensen aku pi ikut kekakak aku gi shopping kat parkplace.bole la.dah pi dah ari2.tp,yg ni,saje jejalan cecuti mate.cdg nak la bershop2 sket...tp,cam biase la,aku nih payah sket nak nguar duit.tp,sbbkan keperluan,maka aku pun bli ah kasut merah menyala.huahhaha.x pernah aku mimpi nak bli bebende cm tu,tp tah,cam menarik jer kaler tu.ari ni,otak mereng ah.wat ape pun x best.mak-ayah tepon td...terubat gak kerinduan nak denga sora mak-ayah,ngan shila.oh yer,sori sis...i terforget your besday ah...anyway,wat adikku intan sialatul ain,appie belated besday...nnt aku usehakan ah nganto ape2 utk ko eh..don`t wori bebeh!k la.aku nak gi bertenang ah...chow.

No comments: