Friday, April 22, 2005

********

tetibe rase jiwang lak bile dgr lagu 98` ni.teringat kat kenkawan lama.tdborak2 ngan nanang...wah..windu aku kt ko.tingin nak jumpe!nnt la,bile aku dah stabil,duit berlebihan akn aku jejak n.zealand tu nang!x der cite best sgt cite ari ni.biase je.mlm ni kang,nak tido umah k.fuza.esok gi kensyu(kire lawatan ngan dak2 facs. e&e)...tah ah,cam ne ghupe lawatan tu.x pat bayang tu.pi 2 ari lak tu...tah wat ape tah.hehehe.tp xpe.dpt ah aku menggedik lg ngan 2 eko tu.muahahaha.skang ni...asyik ngeko je diorg.x diorg ngeko,kitaorg yg ngeko diorg balik.kihkihkih.huarggg!aku telah kehabisan idea.keje sekolah melambak....kenape la dlm sminggu x de 8 ari?knape?knape?hehehe...x yah jwp ah.x de jwp pun...bebebruuu!!!alamak!perut berbunyi.aaaaaaa.lapa........

No comments: