Tuesday, April 19, 2005

llallalalaa....

ya salam sejahtra buat blog ku.hehehe.tekezot teman ader plak org kasik komen kt blog sumaranai teman ni.hehehe.igtkan teman je yg menatap blog ni tetiap ari(abih,sapa lagi?)ok citer ari ni....
pepagi lg dah pi klas...biase la ..pi klas blaja la.heh.tp agak plek sket sbb kelas BI ar ni sensei ponteng.diulang...sensei ponteng.bukan memain woooo.igtkan kat sini x der lak kes2 sebegini rupe.hehe.jd dgn senang ati,aku & cik bal,kami balik lah umah awal.seawase gak la.hehhe.
semase dlm perjlnn pulang sambil menikmati angin yg kuat(hampir2 masuk pasir dlm mate,isk bahaye!)kitaorg sembang ah pasal kawan nihon jin 2 eko tu.hehehe.baik la diorg.rase cam dihargai lak.dgn slambe aku mengajak yg comel tu duk dkt ngan kitaorg,pi kaco2 dia wat nota klas france dia...yg botak+baik ati tu plak bile bercakap sungguh bersopan...lembut jer sora sampai cik bal tergoda.muahahaa.stakat ni,ble jumpe diorg kitaorg bleh ah tetego ngan wat lawak bodo2 dah.hah.domo arigato,kotaro kun to akihiro kun!!kimitachi to tomodachi ni natte,tanoshikatta yo!maa,ima kara sotsugio made,zehi,ii nakama ni hoshi!!!
hahaha.tah btol ke x ayat aku tu.tp bleh ah faham.
ha satu lg,ari ni agak sronok sbb dpt email dr die.heh.panjang gel.ala.nnt aku krus ah bile tibe mase.tp ko gak kate,x krus pun x pe?hahaha.nnt aku krus,dah lawa,ramai lak nak kan aku.heh.aku kan dilahirkan sebagai golongan org2 comel.muahahahaha.....

1 comment:

cikhajar said...

gewd2...usha kan die utk akak plak ahahahahha