Saturday, April 16, 2005

edisi sedih

sedihnye rase ari ni....tah la.aku rase sgt sedih sbb aku dah buat salah kat org.knape aku luahkan rs x puas ati pada k.jaja psl diorg di tpt tbuka?knape?aku rs diorg dah salah anggap..aper yg aku ckp pd k.jaja.diorg mesti x suka aku dah.bukan aku x ikhlas,ikhlas.dgn penuh kasih sayang aku wat mende2 tu.tolong la...tolong la sesape faham hati aku...aku nak bermanje...aku nak berciter aper yg terjd pada aku.aku nak merengek ngan org....aku dah penat nangis dlm ati...skang diorg x nak ckp ngan aku...ye la salah aku...terlalu sensitif...tolong la faham ati aku ni.aku rase sunyi..sunyi sgt.tetiba rs nak ckp ngan dia.tetibe rs rindu kt dia.aku rs dia sorg jer faham ati aku.faham dlm ketawa aku sebenarnya aku nangis dlm ati...tp.masih lg ke ader perasaan tu pd aku?walo br sebulan bjaoh.walo slalu gak anta email,tp aku rs rindu sgt ngan dia...dgn dia jer aku leh bmanje...skang ni br aku terase yg dia sgt penting...penting dlm idup aku.masih lg ker ko sayang aku?ato mungkin ko dah rs yg aku ni susahkan ko?ko ingat aku lg x?heh/soalan bodo...
buat korg,aku minta maaf andai aku wat korg rase aku nih teruk.sungguh.korg salah faham aper yg cuber sampaikan...

No comments: