Sunday, April 24, 2005

peeenattttt!

uihhhh!penat x ingt ah ari ni.blk dr kensyu trus pi lpk umah k.jaja pastu ptg lak gi bli bebrg dapo blk dlm kul 8 mlm cm tu...penat tol!pas tu,wat keje2 sekolah yg ttunggak.tu pun skang aku stop jap sbb dah pening otak ni.keje nihon go ingt nak wat mlm ni,tup2 x leh sbb comp aku x leh access.cm siot tol.comp ni blog plak webct skolah.isk,payah tol.kene la sok pi skolah wat kat komp. skolah.aduihhh!
ha.kensyu.memula ingt x best.tp,ghupe nye ade gak yg best nyer.sbnr eh,bende ni kalo nak dilihat dr segi keperlun dibuat mmg x de.aku rs pi kensyu ni cm pi rehat2 je.ade la ceramah pasal elektrik,tp,lbh byk rilex dr ceramah.mase sesi kenalkan diri aku tlh mlakukan sesuatu yg mengkantoikan dri sendri.alaaa...x sengaje...skang dak2 jepun sume dah tau prangai aku yg cpt manje ngan org ni.abih kene gelak...tp,dr sudut bestnyer...hehehe...aku telah menambah ramaikan lg kelab kenkawan nihon jin aku.hehehehe....ade yg siap nak bw aku gi tgk wayang skali...!padahal aku tgk wayang bukan suke sgt..saje wat ayat manis je!huhuhu.mmg hipokrit tol!skang ade la dlm 10 org...lg 33 org lg aku perlu bermesra(as a friend la tp....dok sah ah pk kotoq!)yg paling saiko skali...aku ngan cik bal masuk OFURO!kuikuikui!!x pernah dlm idup aku nak mandi cm tu.huarg!kitaorg tlh menyelinap msk di kala malm ari,semata2 nak elak nihon jin yg ber-hadaka.eee...x kuase teman nak menambah power mata teman.nnt makin rabun lak mata.hahaha.(poyo gel!)tp mmg best ah,kimochi ii...berendam dlm air panas..siap nyanyi2 lg.jgn main tu!pas 2,pg td,for the 1st time,aku kene telan nasi putih buh lak ngan telur mentah.ya allah...kembang tekak...x makan kang,prut bunyi2 lak...shiyoganai.best la jugak..skang nih aku dok mengafal name2 dak jepun yg aku kenal..susah tol nak igt name...kotaro,yanagi,kuni,nobu,necchi,kotsu,sakaguchi,onichi(?)...tah.dah x igt dah.payah tol nak igt arrr...td dpt mail tini..my sayang friend...lo,awat la hang ni,kalo ada masalah citalah kat chk...ni, dok sorok2,dah la chek riso kt sini...tini...citer la,what happen to you bebeh?k..la.

No comments: