Friday, December 29, 2006

teejukkk~~ nyerrrr~~~

ngaaaaa
musim sejuk melampau telah melande tempat aku....series sejuk..dr smalam lagik neh...tp yg xbesh nyer xde pon snow nak turun...maloo2 lak snow neh*hmmmphf*

da 2 ari gak la aku xkua2 umah...mungkin aku akan kua melepak di umah bal...kikiki...dlm sejuk2 cenggini....aku tetibe nak minom air kopitiam yg bal bli kan aritu...waduhhhhh...sedap nyer klo dpt minom air panas2 tuh tgh2 sejuk camni....

ari 27hb aritu...fizikal&mental aku agak tertekan sbb aku kene berlakon utk meng-surprise kan cik bal..owh...akhirnyer...cik bal telah pon same umurnyer dgn aku..ha..ko jgn nak perasan mude ek bal ;p....penat woo....stat merancang dgn k ayu...memule series mmg igt xde la nak buat party neh..tah camne..meeting kat ym ngan aku mase hari 26 tuh..terkua lak idea bernas itu...berusahala aku petang tu kua umah senyap2 gi booking restoren ngan k ayu,sydo,berd....pastu lak,gi cepat2 oder kek....aku sgt suke ngan tencyou(tuan punye restoren) nyer layanan...beshh.the food pon x la berlebeh2 sgt mcm last year...then,pas party tuh..jenjalan ngan k ina dan anak2 nyer..pastu gi girl`s walk lak..haha...

tetibe rase cam nak memperbaharui muke...so,aku telah membuat sesuatu nampak lain sket..sape yg perasan time besday bal aritu..senyap2 aar...nnt aku maloo nnt...aku x buat da..:p

anyway....
da nak raye aji ni....
besh wishes for all...
selamat meyambut ari raye aji...
korban kambeng xpe...jgn korbankan diri sendri...
cheers!!!
*ape aku merepek neh*

No comments: