Monday, December 25, 2006

hoolllaaaaa...


tetibe aku rs rajin pulak aku menambah entry kat blog skang...sbb nyer knape?
hahaha...
meh aku jawap....
skang da winter holiday!!!!
hooyyeahhhhh!!!*buat ombak*
lagi pon..2entry bawah neh..mcm x besh je...so,aku bg yg ceria2 sket....owh ye...mmg dlm 2-3 ari ni..pale aku weng sket...tp berjaye di pulih kan kembali(rasenyer la).....

hey!life is like a river...gotta go with the flow

thanks to cik bal yg riso sbb 2-3 arini perangai aku cam pelik(die ckp la)....chotto kurushi kedo,demo naa...daijobu yo...aku kan kuat bal.tapi,aku masih menunggu air cafe mocha tall size yg blom lagi tertunai neh...;p
cheeewahhhh...memandai je aku ckp cenggitu...kang gembire2..pastu nangis...hahaa...sewel.

dlm2 mase cuti neh...aku rs aku lebih suke melepak duk umah....mungkin sbb asyik kua umah je sblom cuti neh,so,skang ni la masenyer aku nak duduk umah dgn penuh keasyikkan...

ape ek plan cuti aku...ade 2 minggu..tp korg..keje skolah(assignment/repot) byk tau...sensei ks mcm cuti sebulan je lagak nyer...xpe la...dekat2 nak bukak skolah sok aku buat >;p....

aku rindu nak ckp ngan mak-ayah aku la....aishhhh....bukan aku taleh tepon derg kat mekah sane..tp..xbaik kaco....bia la derg tenang buat ibadat kat sane....byk giler crite nak aku crite kat derg....hampir tetiap ari tepon umah..chek adik beradik aku...asal aku ckp je ngan adek 2nd aku tuh,ila...asyik nak mengumpat je...adek aku nga berapi tuh ngan sedare aku...kenkdang dgr citer die aku mcm berapi jugak..lawak pon ade....mcm2 la derg neh....

aku nga berusaha menyiapkan sesuatu...aku rs mende tuh da jd peneman aku...ble buat je mende tuh...hilang sume problem yg ade..jap2...aku ade problem ke?hmmm :p

3 comments:

lunabella said...

nanti kua aku blanje aa air mocha coca cola tuh..muehhe..saya tau ape peneman anda itu:p

Anonymous said...

baiknye cik bal ngan blanjee...

nak gak air mocha... ngan ais sekali... lagi sejuk lagi beshhh... uhuk uhukk!!

intan.. mende gambar baby tu... tahpape... hoaaiihhh... teringin... :P

kiotsukete ne...

Anonymous said...

wah comelnyer..baby tu!!!
sorry kak suda lama tarak jenguk adik kiciknyer blog. Akak ada kija juga huhu