Saturday, December 23, 2006

adehhhhh!!!shimattaaaa...

satu tepukan gemuruh aku harus bg pade diri aku sbb aku rs aku sorg yg hebat dlm meng-handle dri aku sendri...
entah dari mane...keberanian tu dtg....laju je mulut aku berterus terang....

seriesly...

bukan maksud aku nak rosakkan keadaan baik yg sedia ade....bukan jugak la niat aku nak menambahkan masalah yg tersedia....

cuma...

aku berterus terang memandang kan rase insecure dlm dri aku makin kuat...makin byk persoalan yg timbul dlm diri aku....

paling penting...

aku berterus terang sbb aku takut aku xsempat je...hidup ni...jodoh-rezeki allah yg tentukan..mane la tau..klo x sempat nnt...
tiap kali aku diam-memerhati...slaloo akhirnyer hilang tanpa sempat tahu ape yg aku rase sebenarnye...

aku x minta diberi jawapan...xminta utk dipilih...aku xmahu menekan...

maaf...

dr sudut hati aku paling dalam...aku mohon maaf...
mungkin...
sekarang da xmcm dlu...mesti kan da xselesa da dgn aku?....xpe :)...sy faham


menyesal-rs bersalah mmg tgh menghantui aku skang...tp,aku LEGA.... rasa mcm da xde batu berat tu dlm hati ni...rs mcm everything is cleared...patutnyer..aku kene nangis...tp,it turns to smiling...hati pedih tp..nak senyum....:)
xpernah aku terfikir aku seberani tuh...berani menerangkan rs hati aku
akhirnyer....
i can speak for myself!
tahniah intan!
ade x sesape nak blanje aku minom?anyone?

.

3 comments:

Anonymous said...

xpaham la cik mas..tp tolong bg sket keberanian tu kat aku..aku jugak perlu berterus terang..aku jugak perlu meluahkan..tp aku takot..takot segala yg baik sekarang akan hilang..aku xnak kehilangan..huhu

err_quek said...

hehehe...keberanian yg aku ade tu pon tama-tama ni dtg...nak bg kat ko pon...xsempat sazzy...aku pon xmo kehilangan...tp bg aku..aku kene blaja "to let go"...xsumer benda dpt "grab and keep" ...:)

Anonymous said...

a little girl tought me... luv means letting go... :)

nanti ade peluang, saye blanje minum...