Friday, December 22, 2006

dilema

kata2 smalam masih lagi bermain2 dlm pale otak aku...ayat tu buat aku terpk panjang....aku compare-kan situasi org lain dgn aku..x ade beza nyer...lebih kug je same kes....

tahun 2006 da nak abih da...sampai bile aku nak jadi mcm ni?sentiase brade dlm bayang2...sampai bile aku harus pendam?...sampai bile aku kene megharap?..sampai bile aku kene letak dinding tu?......sampai bile aku nak tunggu?...ade ke harapan yg aku tunggu betol2 ade kat pengakhir cerita ni?....................................................

aku harap sgt ape yg aku luah kan kat bal mase dlm klas td...terucap pada yg sepatutnyer...cuma.....ntah...

aku takut
aku xnak menyusahkan sesape
aku xnak jd penyebab masalah
aku xnak memaksa
aku xnak merosakkan keadaan yg baik ni

tapi,sampai bile?

yosh~~~
ya allah bg la aku sikit je keberanian

No comments: