Thursday, June 01, 2006

the secret has revealed!!!hohoho~~~

bile suma nyer berjalan ngan lancar...
tetibe dtg balik pemikiran tahpape itu...
aku da agak da
mesti ade something...cumanyer aku tunggu gak die berckp
tp yappa...
xgak...
saje je aku tamo bertanye2 sbb aku tau...die cam teragak2 nak habaq...
then...
hahaha...
aku da tau dlm die xbg tau aku...
as aku da expect...
die xkan sampai ati buat org camtu....
kejap aje pon masalahnyer selesai then skang neh the probs seem revealed balik
xpe...
mmg aku da agak pon...
nak marah?heh!mmg ah aku rs marah...tp,pk balik...sbb ape aku marah?so,xjd marah...rilek aje la...bukan masalah aku pon..sebukk aje aku neh!*ketok pale*
kankei nai kedo,nanka,kokoro ga itaku natcau yo!
xyah tau ape yg aku rs,sbb when u do.hehehe....its the end of everything!(mcm ayat lirik lagu lak...hahaha)
woih!
bile mende neh nak abeh neh?
*nak makan eskerim lak rs...(~_^)

9 comments:

Anonymous said...

nih citer pe nih? *muka mcm nak marah* tahpape...

Anonymous said...

kalau ade pape, perkara paling penting ialah berbincang... dgn berbincang, kite leh tau camne situasi nih akan pergi.. tak ckp, maka tak tau.. huh... nognengkegekek...

nak pi makan aishhhkrim gak.. letak pisang... tuang madu... ngan krim coklat... *air liur meleleh*

err_quek said...

aik?emosi plak die neh...ade la.bak kate raksase ijo..biarlah rahsia..bleeeeeeeeeeeek!

Acid (mojiah709) said...

kenape ni...seminit kita marah, akan tumbuh sehelai uban di kepala, nanti boleh jadi tua sebelum watunya...
relaxz sua, jgn pikiaq masaalah yg datang tanpa diundang.

Cikgu sy kata, "never argue with an idiot or you will look like an idiot too"
Monkey see monkey Do..."Biarlah Rahsia"

Senyum selalu kerana senyum itu adalah satu sedekah dan juga memndatangkan rezki...Senyum aje bila marah atau dimarahi...

Roar
Greenmonster aka raksaksa ijau

err_quek said...

xde pape..raksase ijo...kan da kate sy xmarah kat entry tuh? nga senyum neh...
aler...
tuh konflik dlm dri tuh...
abaikan aje..
=)

avie eicca said...

ish poning den..kena sejak akhir2 ni semua ayik guna "biarlah rahsia"..aku tertinggal sesuatu kah?err_quek si itek nippon story skit if u noelah...dunno ,meh?heheh

cipthowiryawanchannel said...

datang ngacoo..daku ultraman taroooo..mane raksase..manee..hihihi

err_quek said...

kak marina: ahhehehe..aler kak...xde pape ngan biarlah rahsia tuh...tuh lagu cik siti tuh..nak dgr lagu tuh,gi kat playlist saye...ade kat situ.

cik es:ape cik es neh...raksase punye beso pon xnampak ke..tuh kaler ijo tuh...raksaseee ijoooo!!!

Acid (mojiah709) said...

hai hai hai....
salam manis buat sume yg manis aje, yg masam dan hapak tolak tepi hehehe (jgn marah ah nanti kena jual).

Lirik lagu si Biarlah rahsia tu memang amat mendalam. Kerana ramai orang hanya pandai dan ingin berkata dan mengata tetapi perna kah mereka faham dan biarkan rahsia itu tetap menjadi satu rahsia.

Macam kita semua di blogger ni - kita hnaya kenal antara satu sama lain dgn nama samaran dan 99% kita tak tahu apa dan siapa? so kalau ada yg ingin terus berahsia, so "Biarlah rahsia".

Pada sy, satu persahabatan itu ibarat mutiara yg tidak daat dibeli, tiada ditempian pantai.

Roar
Greenmonster

Selamat belajar dan tegh dalam mempuh ap jua rintangan demi kebahagiaan dimasa hadapan.