Sunday, June 25, 2006

wazZup!!!

whoOaa...
lama gak aku xmenconteng kat sini...well,ade mase nyer idea membebel tuh dtg mencurah2..dan ade lak mase nyer...otak aku blank,not even a word i can think to write here...xde pon kejadian pelik yg blaku atau any event yg menarik nak dicrite kan...biase je...ari jumaat lepas dunia aku kembali berseri pas anto my 2nd lab repot...aku xde jikken utk minggu ni ngan ming depan...kire lepak la jugak...aku rs minggu depan aku byk dpt lepak kut since there`s 1-2klas aku di kansel kan sbb ade event mende ape tah...

###########(tetibe blank..adess...xde idea nak tulis pe da...xpe la nnt le bebile,aku taip lagi...)
daaaaaa
o_O

4 comments:

Acid (mojiah709) said...

Hi Intan,
samalah. sy pun kadang kala dapat writer's block. Duduk memikirkan benda yg tak menjadi.
Fed up juga. Tapi, bila dah stress, apa lagi, sy pun grab any majalah baca dan tidor.

roar bt greenmonster

err_quek said...

yeahhh!!!
tido itu adelah satu nikmat!
oleh itu..marilah tido!
yeahhhh!

Anonymous said...

tahpape.. gneongeok...
itik yg suka tido

avie eicca said...

Same2 with me la..bagi je bantal bucuk kak mesti kak terlelap tau:D