Tuesday, June 20, 2006

entry utk ayah...


gambo ni je yg ade dlm kompiter...yg len suma kene scan dlu br leh letak sini...aku xde scanner la...
ini ler ayah ku!
hehehe...
terlambat daa tulis entry neh...

org nyer cool aje...cam ne ayah aku didik anak2 die,lebey kurang je di ajo bebudak kat skolah sane tuh...ayah aku neh cikgu bm ngan math...klo tanye math kat ayah sronok gak ah..tp,klo tanye bm...ayah was the last person aku tanye...sbb nyer ayah akan ketok pale aku klo aku salah tulis ayat ke salah pribahse ke...jd mangse tempat aku bertanye berkaitan ngan bahse adelah mak aku...kire mak aku tuh,kamus bercakap la...

sora ayah sedap.dlu mase aku kecik2 dlu suke gak die nyanyi2 atas pentas ble ade event yg berkaitan ngan chekgu2 neh..skang neh da xnah plak aku dgr ayah nyanyi...maybe sbb anak2 die da beso kut...

ayah neh org nyer loving da soft...thats why la byk gak ah kawan ayah suke beno ngadu kat ayah aku neh masalah emosi derg...adesss...sian mak aku,jeles aje...teeehehehe...

aku lak se-geng ngan ayah...dlu,slaloo gak komplot berdue gi jalan2 same2,gi nengok wayang suma...hehehe...utk mengekalkan keharmonian famili,byk gak konspirasi idea aku ngan ayah aku buat tanpa pengetahuan mak aku...(kikiki..bunyi cam jahat je ayat neh :P)

dlm byk2 anak die neh,aku sorg je dpt pas kua tanpa byk soal...kire,ayah trust ah aku..datte,aku neh jenis suke lepak umah je...klo kua pon...kejap je...maka ayah aku tiade masalah nak riso anak die kua ngan sape ke g mane ke sbb nyer kenkadang ayah pon suh aku kua umah gak...hahaha...

sampai skang...
aku still pelok agi ayah aku,still ngade2 lagi(adek aku pon xmcm tuh...ahehehe),still klo ade masalah dialog aku"ayahhhhhhhh!!!!",still lg klo gi shopping,men amek aje barang...still lagi berckp xrenti2 ble dlm keta...still lg majuk klo aku xpuas ati ngan ayah...still lg gabong ngan ayah sakat adek2 aku(yey!)..still cium pipi ayah,dan yg paling aku suke...ayah aku akan cium dahi aku settiap kali aku nak gi memane...uishhh....kandou!!!

SLAMAT ARI AYAH!!!SAAAAYANGGGG AYAH!

7 comments:

Anonymous said...

waaaa.... garangnye ayah die... takut... hikk...

korang jgn memain ngan intan nih, kalau korang kaco die.. ayah die rotan sorang2.. :P

Acid (mojiah709) said...

ayah kamu nampak masih muda lagi. Garang sikit bila tak senyum.

err_quek said...

korg..ayah sy adelah org yg baik..jenis x marah org...muke skit series,tp try ah ckp ngan die..cool aje.hikss!

illusi said...

cool lah abah kau..abah aku lak suke buat keje2 rumah.. rendu abah saye juge

Acid (mojiah709) said...

wajah mu sungguh ayu dan manis kelihatan.

Sungguh sopan lagi bila mamakai jilbab.

Untuk mak ayah kamu mempunyai anak gadis yg cantik, pintar dan berbudi bahasa.

"amacam - boleh dapat makan laksa free tak?"

roar- greenmonster

err_quek said...

hohohoho..raksase ijoo...nak laksa?hehehe..gi bli kat warung depan tuh sendrik!:p
xmen ah puji2...
sy x tergode pon..:p

Acid (mojiah709) said...

aleh jgn jual mahal, nanti stocks expired , rugi hehehe