Thursday, June 15, 2006

gue kene tag daaaa....

yo!hihi...sori2...sebuk ah 2-3 menjak neh...xde mase tteuka...xde idea nak membebel di sini..even nak membebel selame 2minit pon xsempat cik raksase ijo oii...smalam br pas abeh sai-shiken(repeat paper)...hehehe..dont ask me,how`s it,just do pray for me..(^_~;)...
pade tanggal 9Jun2006 aku telah di-tag kan oleh akak ini...ngeee..yelaaa...sy menyambot permintaan anda itu dgn jawapan seperti di bawah*macam besh aje ayat neh*...

umur:
21tawon...da lepas pon beshday,...tp,presents are still welcome..haaa,pade yg xbg lagi tuh,xreti2 nak pos mai sini?!!...hahaha...menurut cerite yg disampaikan oleh mak aku,aku dilahirkan pade 11,bulan 4,tahun 1985(time neh proton saga br ade), waktu malam lebey kurg 11 lebey camtu kut...antare banyak2 anak mak aku neh,aku neh susah sket nak kua...patot ah aku degil!hahaha...

hobi:
aiseyyy...byk ah...but mostly aku suke buat skang neh...tgk tb(ekcelli,klo bz pon aku TETAP akan tgk gak tb),makan,masak,surf tenet(aktibiti ini hanye dijalankan di umah aku je,klo kat mesia tuh,xpat la sbb umah ku tenet die sedey sket),reading novel(citer2 yg geli2 dan menarik...citer hantu dan yg menakotkan jgn kasik kat aku...wwei!aku dok sorg la,kang aku takot kang,sapa nak teman?)...kenkadang,aku berangan gak(kak marina..kiter se-geng!yey!)...jenjalan ngan cik bal...melalak...oh yer...chat ngan bapak itik-ayam-kambeng...hikss!

makanan kegemaran:
yg neh ..suma jenis makanan yg bleh makan aku telan,asal kan sesuaii ngan lidah la,klo pelik aje rs nyer..maap yer,aku xmakan.skang neh nga tingin nak makan mak aku nyer cooks ngan sambal blacan opah..nyuu~~~..ble laaahai nak balik mesia neh...minoman kegemaran...berubah mengikot keadaan dan mase...pepagi,aku kene minom kopi sbb klo xminom,sah2 dlm klas ngantok...tgh ari lak,klo makan kat skolah,aku minom air sejuk ke teh ijo ke..duit lebey sket, air gogo no ocya...sedap tau air neh,aku jato chenta ngan air neh setelah diperkenalkan oleh kan fuza...klo duk umah je..air paip kat dapo tu je haa aku minom...menyegarkan!:P

da berpunye ke blom:
heh!soklan neh...klo tanye taleh ke?hahaha...single-mingle in da morning glory~~...when i found da right person,mase tuh aku da berpunye la kut.insya-allah...

ciri2 lelaki yg anda idamkan:
hahahaha...for me to know,for u to find out!yey!

sape yg nak di-tag seterusnyer:
itik,kambeng dan ayam

hehehe~
sekian.

7 comments:

Anonymous said...

ehh..
nape tag diri sendiri lagi?
takkan ade itik yg lain?
musykil nih...
itik meng'tag' itik...
hehe...
tahpape ade haiwan2 lain lak... itik sorang dah laa.. :P

avie eicca said...

heheh..ku sambut tangan mu ..cehwah nak menyanyi gak walau suara tak sedap.heheh..degil eh?kak rasa dik ni jenis manja2 chomei:P
wah ksihan minum ayor paip jek.Kami minum fresh oren tau..heheh.
ye la...camner lah kami nak tahu jenis teruna yg membuat dik mas cair?adakah si pemelihara itik2 itu?jeng..jeng..jeng..jeennnng!!ahahah..

err_quek said...

ary: heh!ngokkngeeeeeeeekkkkk!siap ahhhh...

kak marina: ngeee...saye garang tau kak...ade la hamba allah tuh,slalu jek kene sekeh/libas...si pemelihare itik?eeeeiuuw!tamo ler saye...badan die tuh berbau itik...saket idong menghidu nyer...

Acid (mojiah709) said...

Happy birthday to you.

Semuga semakin ayu, matang dan lebih pandai masak laksa german.

Kalau tak tahu, pi tanya Marina, dia terror german.

Selamat kembali ke dunia blogging.

Rindu rasanya (bila you all disappear sekejap) 'Biarlah rahsia'

roar by greenmonster

err_quek said...

kekeke..aler raksase ijo neh..jgn ler ckp cenggitu...terharu sy...*muker merah*

avie eicca said...

EHmm..sejak bila ada laksa german cik greeny?:pkuah dia bukan ikandahla mesti ganti daging.Bunga kantan ganti bunga tulip ke:P *eii..nakalnya saya..ahahah*
Saya tak pandai germanla cik greeny.I'm not like u..:P

Hafiz said...

Tertarik plak ngan blog ni...Template pun lawa...Camner nak buat lagu2 tu kuar..