Wednesday, January 18, 2006

ujannnnn....

tunggu sekejap wahai kasehhh...
kerana hujan masih lebat....
tunggu sekejap dlm beberape minit...
sampai renyaiiiii....
(sile nyanyi ikut rentak lagu tunggu sekejap..alah..lagu p.ramlee tuh!)

perrghhh..lebat weh kat lua pepagi neh...aku stuck kat lam umah sbb kennot go to skool klo da lebat x hengat neh..kang basah satu badan..sesia jer...dah la ari nih setereet sampai 4 gen....demam kang!esok ade xm lak...kennot go(bak kater kjaja..hiks!)...acecece...alasan!hahaha....tunggu sampai reda sket kemarakkan ujan neh...then gerak....

tah la kan..kan...smalam..hav a talk ngan cik bal...hahaha...br aku sedar skang...aku da ader penyakit tuh...adehhh....sblm ni aku da prasan da penyakit tu da nak dtg..tp sajer jer buat bodo...last2..smalam..maybe da kronik kot....bal pon memberi tau la..ape kah enyakit yg aku saje2 buat tatau tuh...hahaha.....saye x shuuukerrrr penyakit ini...mengganggu konsentrasi aku dan juge menyebabkan idop aku huru-hara...aaaaaaaaaaaaaa...............mengong nya manusia ineh!

ok la...ujan nampak nya mula reda..yaaaaa....mari lah ke skolah!

No comments: