Saturday, January 07, 2006

ari ni...

ari ni blaja bykkkk mende.....
paling besh..dpt blaja bahse yg aku kecik2 dlu tingin gak nak blaja...tp...disebbkan suke sgt merosakkan bahse bm sendri...pastu ngan tahap BI ngan nihongo aku yg tahpape..xpe la...seb baik la ader yg sudi ngajo kan yg basic2...mekaseh..akan dipraktikkan sebentar lagi....

ari ni aku dpt lesson....
the circle of life....everythings happen have it`s give and take....=)

ari ni rs cam mimpi....
tetibe muncul lak die...heh...kater gi afrika xmo balik da....tetibe kater esok pegi nyer...ciss...xpe la...walopon lagak nye masih lagi mahu berahsie...xpe...jage dri ek...

ari ni aku dpt tau....
kawan aku yg tersyang sorg tu menceritekan kesah chenta nyer da masalah nyer ngan aku...oooo..tgh ade masalah...br nak citer kat aku ek..huh!maloo kunun!...naa...klo takot men api,jgn men ngan mancis....jgn ulang silap yg same k...=)

ari ni aku tepon lagi famili(alaaa..cik es...pas wat repot la)
mak meluah kan rs x pueh atie nyer pesal la aku nak blaja jejaoh dr famili...hahaha....pastu bleh lak mak kait kan mase ngandongkan aku mak aku suke sgt tgk citer "oshin"(drama jepon)....tu yg aku dtg sini tu...hahahaha....chomel lak mak aku kater cam tu....ayah lak melahirkan rs riso nyer bile aku kater skang neh umah asyik goyang2(jishin)....aku kater...biase la ayah...jepon...akekeke....terase chomel lak jwp camtu kat ayah...haha

iktafi bahazal qadr...
ilal liqa....
*acecece...tuh dah praktik tu...amacam cikgu...btol x?klo salah..salahkan cikgu tuuu...muahahah*

No comments: