Thursday, January 12, 2006

skolah telah bermuleeeeeeeeee

naa..betsuni..xde citer pon nak citer....tah la...saiking neh...aku da cam lost word....da tade citer sgt nak citer...life cam biase...biase la..skolah da stat...keje skolah pon ade balik(mcm cuti xde repot jerk)...ohh yerr...skang sensei da stat ckp da ble xm....tah bile tah aku nak ade samangat blaja...akekeke....
td ade 3askar menyerang umah aku...hikss...xde la..k.ayu.cik bal ngan kjaja....bile derg balik..sunyi lak umah neh...haha...skang da genap 2minggu die xde...na...aku igt..mane bleh aku lupe segale mende yg aku dah biase buat ngan die....sabishi?...naaa...xde la sgt....biase jerk....cuma terase sket bile kawan yg kiter sgt rapat...yg slaloo kiter bercerita itu-ini setiap ari....pengaco aku bile nga sebok tgk tb...tukang komen setiap cerite best aku tetiap ari....tetibe...xde...aku jd cam lost words...tatau nak citer per da....heh....kat mane skang ek?

oh yerrr....
ari neh kan....aku telah mencapai satu kemajuan lam idop!yaaa....pertame...aku telah membuat onigiri sendrik!!!(sile tepok2)....yaaa......bukan per...siang td balik lunch umah...igt ade ah ns byk lebey ns smlm..skali,ade la sejempot...klo msk laok ke wat ns goreng ke...xberbaloi...tah camne...aku terlihat onigiri seketol yg aku bli kat kedai miyazaki...ting!kua la idea tuh...*onigiri neh food jepon...nasi bentok 3segi lamtuh buh la ape2 yg suke..aku wat onigiri serunding..sedapppp!*kedua....aku telah mule menceburi arena torrent!!!!yaaaa....semakin lembab la tenet aku....hikhikhik....

hah!nih da apdettt daaa!blekkkkkkkkkk=P
(ade laa org tuh..suh apdet...)

No comments: