Thursday, January 05, 2006

kisah ari ni...

smalam....pas wat repot..ade la dlm kul 1 lebey..baru ah aku nak tido..tah cam mane gatai lak tgn aku neh nak mendail no tepon sesape kat mesia...so...tetibe tingat kat tinie...aku pon dail ah no tepon die...(nak tepon mak...da tido da aku rs)...baru jerk aku kasik salam..dak tu da jerit cam nak tercabut tinga aku...isk-isk....excited!
bile da berckp ngan minah neh....dr just nak tanye khaba..trus berakar-umbi jd citer2 mende merepek...hahaha....aku suker minah ni sbb die neh..klo ckp sket jer..aku mesti gelak...sbb die nyer keceriaan tu sampai kat aku bile dgr sora die jer....citer sedey..leh jd citer lawak...adeh la..tinie....
die citer kak long die nga pregnen....aicecece....klong kjaja pon same gak....musim org pregnen kot skang(hikkks!)....aku suker tgk org pregnen....aku rs derg neh lawa...muker berseri2 jer....mcm time mak aku pregnen kan adek aku yg last tu...aku rs mak aku muker die lawa lebih dr biase...hahaha....tinie ckp..akak die slaloo morning sickness ngan mabukk....mabuk tu cam..tingin nak sesuatu tp bile da dpt kennot makn sgt...last2..dak tu yg kenyang..muahaha....patut ah aku tgk gamba ko makin bolat skang!

ari ni dpt bil letrik utk bulan lepas nyer...perghhhh.....manyakknyerrrrr....aaaaaa....aku nak mempersalah kan danbou a.k.a aircond aku tuh dlm kes ini....disebbkn bil aku naik mendadak...pakcik letrik pon dtg ah umah td...die nak chek..kot2 ade rosak ke ape ke kat meter umah...pastu aku ckp ah aku gune danbou tuh....pastu die kater...patut ah....bagos ah derg neh...servis derg aku puji ah kat jepon neh....seb baik sempat capai tudung sblm bukak pintu...bukan per..ader skali tu..aku bleh terlupe nak pki tudung...bukak2 jer pintu..tuuu diaaa...org anta mende pe tah...haiii..rezeki ko la....nak menyumpah2 org tu pon,rs xpatut sbb salah sendri...

da 2 ari x kua umah neh...cadang nak gak kua umah...tp...sbbkan smlm aku tido kul 4 pagi(tinie la neh!hahaha)...lewat la sgt aku bgn...masya allah..seb baik aku neh bujang...klo aku ade asben ke anak ke..maloo weh...haha...insya allah la kot...plan nak gi menghirup udare segar kat skolah sok(gatai lak cecuti nak gi skolah...poyo la aku neh!)

rs nyer xde da nak merepek da..sekian jer la entry tahpape ari neh..mekasehh sbb membace sampai habishhh...ngokkkngekkkk!

No comments: